آموزش

چگونه آمازون Fire TV را خاموش کنیم

گزینه ای برای خاموش کردن Amazon Fire TV وجود ندارد، مگر اینکه آن را از منبع تغذیه جدا کنید. به جای آن می توانید Fire TV را در حالت Sleep قرار دهید و ما به شما نشان خواهیم داد که چطور فقط این کار را انجام دهید. آمازون Fire TV را ساخته است تا نیازی به خاموش کردن آن نباشد. اگر قصد استفاده از آن را برای مدتی ندارید، می توانید آن را در حالت Sleep قرار دهید. این حالت با خاموش کردن بسیاری از فعالیت های Fire TV از انرژی کمتری استفاده می کند.

وقتی می خواهید دوباره از Fire TV استفاده کنید، کافی است آن را از خواب بیدار کنید. اگر از بین می روید و مدت طولانی از Fire TV استفاده نمی کنید، می توانید آن را از منبع تغذیه جدا کنید که باعث خاموش شدن دستگاه می شود. وقتی دوباره آن را به برق متصل کنید، به طور معمول شروع به کار می کند. با استفاده از کنترل از راه دور یا اپلیکیشن Fire TV می توانید در Fire TV وارد حالت Sleep شوید. ما هر دو روش انجام کار را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه فعال سازی حالت Sleep آمازون فایر تی‌وی با استفاده از ریموت

برای شروع، دکمه هوم را در حدود سه ثانیه روی ریموت Fire TV خود فشار داده و نگه دارید.

منویی در صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود. گزینه “Sleep” را در این فهرست انتخاب کنید.

برای فعال کردن گزینه “Sleep” دکمه داخل حلقه را از ریموت فشار دهید.

Fire TV شما باید وارد حالت خواب شود و صفحه تلویزیون خالی خواهد شد. برای بیدار کردن تلویزیون Fire، هر دکمه را روی ریموت خود فشار دهید.

نحوه فعال سازی حالت Sleep آمازون فایر تی‌وی با استفاده از اپلیکیشن

اگر Fire TV خود را با اپ Fire TV برای iOS یا اندروید کنترل می کنید، می توانید دستگاه خود را در حالت خواب قرار دهید.

اپلیکیشن Fire TV را در گوشی iOS یا اندروید خود باز کنید. در صفحه اپلیکیشن، روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

“Sleep” را از منوی ظاهر شده در صفحه انتخاب کنید. Fire TV شما اکنون در حالت خواب است. برای بیدار کردن، روی هر دکمه نمایش داده شده در اپ Fire TV گوشی خود ضربه بزنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا