موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی جدید سری گلکسی F سامسونگ

شنیده ها حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم دارد که از گوشی هوشمند گلکسی F62 رونمایی به عمل آورد، و خبر‌هایی تایید نشده ادعا می‌کنند گوشی جدید سری گلکسی F سامسونگ دارای دوربین چهارگانه است، این خبر‌ها از سوی غول تجارت الکترونیکی هند «Flipkart» منتشر شده است.

Flipkart یک صفحه تبلیغاتی برای تلفن هوشمند جدید گلکسی F تنظیم کرده است که اگرچه نام دقیقی از گوشی جدید به ما نمی‌گوید، اما ما می‌دانیم که این گوشی به سری Galaxy F تعلق دارد، زیرا از برچسب “Full On” توسط سامسونگ برای ثبت این گوشی استفاده شده است که نخستین بار برای معرفی نسخه سری گلکسی F طی سپتامبر گذشته استفاده شده بود.

صفحه Flipkart جزئیات مشخصات این گوشی هوشمند گلکسی F را نیز بیان نمی‌کند، اما چند تصویر نشان می‌دهد که یک دوربین چهارگانه مربع شکل در پشت این گوشی قرار دارد که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و همچنین یک دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست دیده می‌شود، که در زیر آن دکمه پاور قرار دارد و به نظر می‌رسد اسکنر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است.

صفحه این گوشی هوشمند فاقد یک حفره برای دوربین سلفی است، که باعث می‌شود حدس بزنیم در این گوشی از مکانیزم پاپ آپ استفاده شده یا در زیر نمایشگر قرار گرفته است. این تلفن هوشمند گلکسی F به عنوان Flipkart Unique ذکر شده است، بنابراین به طور انحصاری توسط Flipkart فروخته خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی گلکسی F62 است که گفته می‌شود دارای صفحه آمولد است، به این معنی که باید از یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره ببرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا