صوتی و تصویری

رونمایی iiyama از دو مانیتور گیمینگ سری G-Masters

شرکت ژاپنی iiyama از دو مانیتور گیمینگ جدید سری G-Masters Red Eagle با نام های GB2470HSU و GB2770HSU رونمایی کرد. هر دو مانیتور 27 و 24 اینچی جدید دارای پنل فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) با نرخ رفرش ریت 165 هرتز هستند. همچنین با پشتیبانی از فناوری FreeSync Premium همراه هستند که به معنای تنظیم دینامیکی نرخ تازه سازی عمودی مانیتورها به نرخ فریم کارت گرافیک است که منجر به به هم خوردگی و شکاف تصویر تقریباً صفر می شود. فریم ریت کم به طور موثر مرز حداقل نرخ تازه سازی را از بین می برد.

برای افزایش دید در مناطق سایه، کاربران می توانند عملکرد Black Tuner را با بهبود عملکرد مشاهده و کمک به شناسایی زودتر روشن کنند. چه در حالت First Person Shooter و چه در استراتژی باشید، حالت های بازی از پیش تعیین شده و سفارشی از طریق منوی نمایشگر روی صفحه در دسترس هستند و تنظیم پیکربندی صفحه را با تنظیمات شخصی هر شخص آسان می کند.

Red Eagles های جدید مجهز به ورودی های HDMI و DisplayPort هستند. آنها همچنین از یک رابط هدفون و هاب USB با عملکرد شارژ استفاده می کنند. فناوری های سوسو زدن و کاهش دهنده نور آبی، فشارهای ایجاد شده بر روی چشم را با ساعت های طولانی سپری شده در مقابل صفحه کاهش می دهند. مانیتورهای جدید G-Masters دارای یک پایه قابل تنظیم برای ارتفاع با قابلیت تنظیم شیب، چرخش و تنظیم ارتفاع، به شما کمک می کند تا حالت بدنی سالم داشته باشید و راحتی را در جلسات بازی ماراتن تقویت کنید.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا