سامسونگ در دسامبر سال 2020 به روزرسانی اندروید 11 را به گوشی هوشمند گلکسی S20 FE آورد. با این وجود، این شرکت با ارائه نسخه بعدی رابط کاربری One UI 3.1 به این دستگاه، کاربران را شگفت زده کرده است.

سامسونگ ماه گذشته One UI 3.1 را در کنار گلکسی S21 معرفی کرد. این رابط کاربری پیشرفت های کمی مانند عملکرد بهتر، اشتراک خصوصی، حذف داده های موقعیت مکانی GPS در تصاویر، ابزارک های بیشتر قفل صفحه، تماس تصویری پس زمینه، Google Discover در صفحه اصلی و موارد دیگر را به همراه دارد.

به روزرسانی با نسخه سیستم عامل G781BXXU2CUB5 در اکثریت اروپا در حال اجرا است. کاربران کشورهایی مانند هلند، بلژیک، یونان، رومانی، اسپانیا، آلمان، نوردیک، جمهوری چک، سوئیس، ایتالیا، انگلستان، فرانسه، اسلوونی، بالتیک، پرتغال و لهستان در حال دریافت آن هستند. همچنین این بروزرسانی با حجم 1،708 مگابایت، آخرین وصله امنیتی اندروید تا فوریه 2021 را نیز به همراه دارد.

شایان ذکر است که این نسخه 5G جهانی گلکسی S20 FE است که بروزرسانی جدید را دریافت می کند. بنابراین، کاربران 4G در مناطق دیگر این فریم ور را دریافت نخواهند کرد. با این اوصاف، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده زودتر به روزرسانی شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *