به طور طبیعی کنسول های جدید با خود کنترلرهای جدیدی را با ویژگی های و امکانات جدید به همراه دارند. به عنوان مثال، آنها می توانند به طور بی سیم به کنسولی که همراه آن هستند متصل شوند و از پشتیبانی از رایانه های شخصی ویندوز و حتی برخی از گوشی های هوشمند پشتیبانی کنند. کنترلر جدید Xbox Series X|S تفاوتی ندارد، اما ظاهراً دارای یک ویژگی غیر مستند است که به راحتی می توانید از ایکس باکس به استریم Xbox Game Pass به صورت فلش تغییر دهید.

در حالی که ایکس باکس به عنوان پلتفرم برتر بازی مایکروسافت باقی مانده، تلاش کرده تا پل هایی را در امپراطوری گسترده خود ایجاد کند. آخرین تلاش آن ارائه سرویس اسریم بازی است که عناوین انتخابی کنسول را به گوشی های اندرویدی و به زودی رایانه های شخصی ویندوز 10 ارائه می دهد. البته برای دستگاه های بعدی هنوز به کنترلر بازی احتیاج دارید، اما اگر Xbox Series X|S دارید ممکن است دیگر نیازی به بیرون رفتن و خرید یک دستگاه جداگانه نباشید.

کنترلر بی سیم Xbox جدید پشتیبانی از کنسول های ایکس باکس ( چه قدیمی و چه جدید)، دستگاه های اندرویدی و رایانه های شخصی ویندوز 10 را تبلیغ می کند. همچنین دارای یک دکمه همگام سازی است که برای جفت شدن سریع با کنسول ایکس باکس استفاده می شود. چیزی که مایکروسافت هرگز به کسی نگفت این بود که همان دکمه برای تغییر سریع بین کنسول و کامپیوتر یا تلفن است.

به گفته تیمو ولف، کارمند مایکروسافت، این ویژگی بدون سند به شما امکان می دهد تا دکمه همگام سازی کنترلر را برای اتصال به آخرین گوشی یا دستگاه رایانه ای که با آن متصل شده، نگه دارید. با دو بار ضربه زدن روی همان دکمه، می توانید دوباره به اتصال پیش فرض Xbox برگردید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *