شرکت LogMeIn، پشتیبانی نرم افزار مدیریت رمزعبور LastPass به تازگی اعلام کرده تغییر اساسی در نحوه عملکرد لایه رایگان سرویس اعمال خواهد کرد. از 16 مارس 2021، کاربران سطح رایگان به استفاده از این سرویس فقط در دسکتاپ یا فقط در گوشی هوشمند محدود می شوند. در حال حاضر، سطح رایگان LastPass، به طورکلی، یک مدیر رمز عبور کاملاً کاربردی بوده که امکان استفاده از سرویس را در پلتفرم های موبایل و دسکتاپ فراهم می کند. این بدان معناست که شما می توانید از طریق کلاینت دسکتاپ رمزهای عبور خود را در رایانه ایجاد و ذخیره کنید و آنها به طور خودکار از طریق اپلیکیشن موبایل یا تبلت شما همگام سازی می شوند.

با شروع از 16 مارس 2021، هنگامی کاربران از سطح رایگان به اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ وارد می شوند، آن پلتفرم خاص پیش فرض آنها خواهد شد. بگویید دسکتاپ را انتخاب کردید؛ در این صورت، می توانید به استفاده از سرویس روی دسکتاپ ادامه دهید و رمزهای عبور خود را در چندین کامپیوتر همگام سازی کنید، اما نمی توانید از آن روی نسخه موبایل یا تبلت استفاده کنید.

اگر از انتخاب پلتفرم خود راضی نباشید، سه فرصت برای تغییر آن به پلتفرم دیگر پیدا خواهید کرد. پس از پایان سه تلاش خود، در آخرین پلتفرم انتخاب شده قفل خواهید شد. اگر می خواهید دوباره پشتیبانی همگام سازی چند پلتفرمی را باز کنید، گزینه شما بعد از 16 مارس مشترک شدن در یکی از سطوح پریمیوم این شرکت است که در حال حاضر شامل یک پلن تکی 36 دلار در سال یا پلن خانوادگی 48 دلار درسال است.

سهام:

1 نظر

  • محمد
    شهریور ۱۸, ۱۴۰۰ at ۱۷:۵۸

    سطح دسترسی ما تبدیل به موبایل شده و دیگه هم به دسکتاپ بر نمی گرده
    دیگه عملا کاربردی برام نداره

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *