دوربین های دیجیتال

دوربین جدید بلک مجیک BMPCC 6K Pro با نمایشگر HDR درخشان

بلک مجیک دیزاین به تازگی از دوربین Pocket Cinema Camera 6K Pro (BMPCC 6K Pro) رونمایی کرده که نسخه به روز شده دوربین سینمای BMPCC 6K خود با برخی از ویژگی های فوق العاده حرفه ای است. مدل جدید اکنون دارای یک صفحه نمایش HDR بسیار روشن 1.500 نیتری است که می تواند کج شود (البته چرخان نیست)، در حالی که نمایشگر روی مدل آخر در جای خود ثابت شده بود.

این امر باعث می شود که هنگام عکسبرداری در نور روز، مشاهده آسان تر شود و در عین حال دید دقیق تری برای تولیدات HDR به شما ارائه دهد. در بالای صفحه درخشان، BMPCC 6K Pro از منظره یاب الکترونیکی اولد 3.68 میلیون نقطه ای (EVF) با قیمت 495 دلار پشتیبانی می کند. این دوربین یک سنسور مجاورت داخلی برای جابجایی اتوماتیک بین صفحه نمایش و EVF دارد و می تواند از طریق 70 درجه به بالا و پایین بچرخد و اطلاعات وضعیت را مانند راهنماهای فریم نمایش می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی جدید برای متخصصان فیلتر داخلی مادون قرمز موتوری (IR) چگالی خنثی (ND) است. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به تغییر تنظیمات شاتر، ISO یا دیافراگم، میزان نور ورودی به دوربین را به ویژه در زیر نور شدید خورشید کاهش دهید. شما می توانید 2 ، 4 و 6 توقف نور را انتخاب کنید، و آنها متناسب با رنگ سنجی و رنگ علم دوربین طراحی شده اند. در عین حال، فیلترهای IR هم طول موج نوری و هم طول موج IR را به طور مساوی کاهش می دهند تا آلایش تصویر IR نداشته باشید.

اگر نگران این هستید که صفحه و یا EVF باتری زودتر تخلیه شود، BMPCC 6K Pro اکنون به جای مدل های Canon LP-E6 که در مدل قبلی استفاده شده است، از باتری های بزرگتر NP-F570 پشتیبانی می کند. با این وجود، BMPCC 6K Pro مشابه مدل BMPCC 6K است و دارای یک پکیج سنسور دوگانه بومی ایزو 6,144 در 3,456 با نوید 13 توقف دامنه دینامیکی و حداکثر ISO تا 25600 است.

همچنین می توانید در فرمت های ProRes، Apple RAW یا Blackmagic RAW با رزولوشن 6K ضبط کنید. برای فیلمبرداران، همچنین شامل مواردی مانند ورودی میکروفن XLR، میکروفون 3.5 میلی متری و جک هدفون، منبع تغذیه قفل شده DC و پشتیبانی از فرمت های CFast 2.0 و کارت SD است. BMPCC 6K Pro اکنون با قیمت 2495 دلار در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا