موبایل و تبلت

انتشار آپدیت One UI 3.1 برای پرچمداران و میان رده های قدیمی گلکسی

سامسونگ اولین بار رابط کاربری جدید One UI 3.1 را در سری گلکسی اس 21 آورد و چندی بعد به گوشی های هوشمند سری نوت 20/نوت 20 اولترا، گلکسی زد فلیپ و زد فولد 2 راه پیدا کرد. علاوه بر این، گوشی های سری گلکسی S10 و نوت 10 مدل 2019 و همچنین Galaxy Fold اصلی و چندین عضو سری A از سال 2020 و 2019 نیز به روز می شوند، اگرچه در دسترس بودن آنها براساس مناطق و شرکت مخابراتی متفاوت است.

این به روزرسانی، ویژگی های جدید دوربین، ضبط چند میکروفون، محافظ راحتی چشم، اشتراک خصوصی و تعویض خودکار گلکسی بادز را به همراه دارد. ویژگی Single Take بهبود یافته که به صورت خودکار انواع مختلف عکس و فیلم را از دوربین های دستگاه ضبط می کند. یکی دیگر از موارد جدید، ابزار پاک کن شی است که به شما کمک می کند با یک ضربه اشیا ناخواسته را از عکس های خود برش دهید.

ضبط چند میکروفونی در حالت Pro ویدیوی که در سری گلکسی S20 و S20 FE، سری نوت 20، زد فولد 2، زد فلیپ 5G موجود است، به شما امکان می دهد هم از گوشی خود و هم از طریق یک دستگاه بلوتوث متصل مانند گلکسی بادز پرو صدا را جمع آوری کنید. از دیگر ویژگی های جدید این بروزرسانی می توان به Eye Comfort Shield اشاره کرد که نور آبی را به طور خودکار در طول روز تنظیم می کند تا چشمان شما اذیت نشده و شب ها راحت تر بخوابید. Private Share خصوصیات بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد هنگام به اشتراک گذاری عکس ها، فراداده مانند مکان ها را حذف کنید و به شما امکان می دهد مدت زمان دسترسی فایل برای طرف مقابل را انتخاب کنید.

Auto Switch به شما کمک می کند تا گلکسی بادز پرو، لایو و بادز پلاس خود به صورت یکپارچه از یک دستگاه گلکسی به دستگاه دیگر سوئیچ کنید. دستگاه هایی که این بروزرسانی را دریافت می کنند شامل سری اس 20، سری نوت 20، گلکسی زد فلیپ 4G و 5G، گلکسی زد فولد 2، سری اس 10، گلکسی فولد، گلکسی A51 و A50، گلکسی A70 و A71، گلکسی A80 و گلکسی A90 می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا