سامسونگ از راهکاری جدید برای سفارشات هوشمند با نام سامسونگ کیوسک (Kiosk) رونمایی کرده است. این محصول یک نمایشگر بزرگ است که در جهت عمودی قرار دارد و به صاحبان فروشگاه این فرصت را می دهد تا سفارشات و پرداخت غیر حضوری را به منظور محدود کردن ارتباط بین کارکنان و مراجعه کنندگان، مستقر کنند. این محصول با تظاهراتی که در یک کافه در کره انجام شده در بازارهای داخلی معرفی شده است. سامسونگ می گوید در نیمه اول سال برای بازار جهانی عرضه می شود.

سامسونگ کیوسک یک محصول all-in-one است که به مشتریان امکان انتخاب محصولات، ثبت سفارش و پرداخت در نقاط مختلف فروش از جمله رستوران ها، کافه ها، داروخانه ها، فروشگاه های رفاهی و موارد دیگر را می دهد. این نمایشگر هوشمند از SoC با کارایی بالا (سیستم روی چیپ) بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا محتویات و پرداخت ها را بدون نیاز به رایانه شخصی جداگانه مدیریت کند. این دستگاه چند منظوره را می توان به عنوان کارت خوان، چاپگر رسید و اسکنر QR/بارکد استفاده کرد.

همچنین با NFC که اختیاری است و Wi-Fi برای پرداخت های بدون تماس و سایر خدمات بکارگیری کرد. Samsung Kiosk دارای صفحه نمایش لمسی 24 اینچی است و فقط در رنگ سفید در دسترس خواهد بود. سه روش نصب وجود دارد. می توان آن را روی یک میز نصب کرد، یک پایه وجود دارد و همچنین می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد، بستگی به لباس مناسب فروشگاه دارد.

علاوه بر این، صفحه لمسی استفاده شده در Smsung Kiosk برای ارتقا بهداشت طراحی شده، چراکه دارای پوشش ویژه ای با خواص ضد باکتری تا 99.99 درصد کارایی است. آزمایشات انجام شده مطابق با روش آزمایش استاندارد صنعتی ژاپن Z 2801 نشان می دهد که این پوشش می تواند 99.99 درصد از رشد E. coli و Staphylococcus aureus جلوگیری کند. علاوه بر این ، فناوری پوشش ضد میکروبی سامسونگ آزمون ارزیابی سمیت انسانی توسط سازمان استاندارد ایمنی ایالات متحده Underwriters Laboratories (UL) را پشت سر گذاشت.

نمایشگر هوشمند توسط سیستم عامل تایزن، سیستم عامل منبع باز مبتنی بر لینوکس که توسط سامسونگ در تلویزیون ها و ساعت های هوشمند خود استفاده می شود، تأمین می شود. این امر توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های مختلف نرم افزاری را که می توانند برای فروشگاه ها استفاده شوند، توسعه دهند. Kiosk همچنین سامسونگ ناکس را اجرا می کند، یک راه حل امنیتی چند لایه برای محافظت ایمن از سخت افزار، سیستم عامل های پرداخت و برنامه ها در برابر تهدیدات خارجی مانند هک.

مدیران سامسونگ کیوسک می توانند کیوسک های نصب شده در سراسر کشور را در زمان واقعی از طریق عملکرد مدیریت اطلاعات Magic Magic از راه دور مدیریت کنند و در صورت بروز مشکلی، می تواند علائم را شناسایی کرده و اقدامات لازم را از طریق کنترل از راه دور انجام دهد، این امر باعث می شود که فروشگاه بتواند کارایی مناسب داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *