لنوو یک جفت ایرفون واقعاً بی سیم با برند تینک بوک در چین عرضه کرده است. این شرکت این TWS ThinkBook Pods Pro را نامیده است. این هدفون ها با هدف قرار دادن مشتریان سازمانی طراحی منحصر به فرد و برخی از ویژگی های مفید ارائه می شوند که در گوشی های بلوتوث معمولی یافت نمی شوند.

لنوو تینک بوک پادز برو که به تازگی منتشر شده، طرحی شبیه به رایانه و لوازم جانبی فعلی ThinkBook دارد. کیف شارژر آن برخلاف اکثر ایرفون های موجود در بازار، درست مانند قاب گوشی Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro، دارای درب کشویی است. در مورد ویژگی های منحصر به فرد، به غیر از بلوتوث، این جوانه ها همچنین می توانند از طریق گیرنده USB به کامپیوتر متصل شوند. همچنین یک برنامه اختصاصی به نام Lenovo Bud’dy برای مدیریت این ایرفون وجود دارد.

بعلاوه ، این هدفون ها هم برای Microsoft Skype و هم برای Microsoft Teams با حرکات لمسی اختصاصی برای پذیرش و رد تماس ها بهینه شده اند. از آنجا که می توان از طریق دو رسانه متصل شد، سوئیچ بین دستگاه ها آسان است. همانطور که گفته شده، وزن جوانه ها حدود 3.57 گرم است و از یک میکروفون دوگانه برای ENC (لغو صدای محیطی) بهره می برند. عجیب است که با وجود استفاده از “پرو”، این گوشی از ANC (لغو فعال نویز) پشتیبانی نمی کند.

نکته آخر اینکه شارژ کامل این ایرفون بی سیم با قاب فقط 30 دقیقه طول می کشد. با این حال، آنها فقط حدود 2 ساعت مکالمه و حداکثر 20 ساعت در مورد کیف شارژ قابل استفاده هستند. لنوو ThinkBook Pods Pro با قیمت 999 پوند (155 دلار) در چین عرضه می شود. این در حال حاضر در کشور به فروش می رسد. مانند اکثر محصولات لنوو، این محصول نیز در روزهای آینده وارد بازارهای دیگر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *