صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDM رونمایی کرد

ROG Swift OLED PG32UCDM یکی از جدیدترین مانیتورهای ایسوس است که این شرکت ادعا می‌کند که اولین مانیتور گیمینگ 32 اینچی 4K OLED در جهان است. گذشته از این، مانیتور جدید دارای برخی مشخصات چشمگیر، مانند پنل 4K QD-OLED، نرخ تازه سازی 240 هرتز و سیستم خنک کننده ROG یکپارچه برای عملکرد بهتر است.

در حالی که همه اینها عالی به نظر می رسد، اما یک نقطه ضعف وجود دارد و آن این است که این مانیتور تا سال 2024 عرضه نمی شود. اکنون، ممکن است قبلاً مانیتورهای 4K OLED را دیده باشید، اما چیزی که این مانیتور 4K OLED را از سایرین متمایز می‌کند، استفاده از پنل QD-OLED است. تا آنجا که این پنل را خاص می‌کند، توانایی آن در ارتقای فناوری OLED موجود، به ارمغان آوردن رنگ‌های پر جنب و جوش و سطوح سیاه عمیق است، در حالی که سطح روشنایی بالاتری نسبت به پنل‌های OLED سنتی ارائه می‌دهد.

اکنون برای حفظ بهینه کارها، ایسوس دانش خنک کننده خود را به مانیتور خود آورده و یک سیستم خنک کننده ارائه می دهد که از “هیت سینک سفارشی که برد اصلی خود را خنک نگه می دارد” استفاده می کند. علاوه بر این، این برند مانیتور را با یک لایه گرافن پوشانده تا به دفع بهتر گرما کمک کند و کار را برای مدت طولانی‌تری در اوج نگه‌داشتن خود نگه دارد.

البته، این مانیتور با نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخ 0.03 میلی ثانیه، اعداد عملکرد عالی را نیز ارائه می دهد. و همچنین از فناوری G-SYNC انویدیا پشتیبانی می کند تا همه چیز را صاف نگه دارد و پارگی گرافیکی را به حداقل برساند. این مانیتور همچنین زیبایی کوچکی مانند Smart KVM، پشتیبانی PiP و پورت USB-C با شارژ PD را فراهم می‌کند که می‌تواند لپ‌تاپ یا سایر دستگاه‌های متصل شما را هنگام خروجی به مانیتور شارژ نگه دارد.

در حالی که معرفی مانیتور ROG Swift OLED PG32UCDM به اندازه کافی خوب خواهد بود، این شرکت همچنین مانیتور دوم را با معرفی ROG Swift OLED PG34WCDM ادامه داد. این مانیتور همچنین دارای پنل اولد 34 اینچ با نرخ تازه سازی 240 هرتز، پنل منحنی و وضوح 1440p است. همچنین دارای ویژگی KVM داخلی، پشتیبانی از PiP و پورت USB-C با شارژ PD با توان 90 واتی است.

در بیشتر موارد، به نظر می رسد که این یک مانیتور عالی خواهد بود و به لطف ماهیت خمیده آن، کاربران را در حین بازی غوطه ور نگه می دارد. در حال حاضر قیمت و در دسترس بودن منتشر نشده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا