گجت و پوشیدنی

ایربادز بیسیم جدید Redmi AirDots 3 معرفی شد

بدنبال معرفی سری جدید ردمی K40، شیائومی از ایربادز بیسیم Redmi AirDots 3 رونمایی کرده است. هدست بلوتوث استریو بی سیم Redmi AirDots 3 True Wireless جانشین Redmi AirDots 2 است که سال گذشته به بازار عرضه شد. طراحی این نسخه جدید به طور قابل توجهی نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده است اما برخی از پیشرفت ها در عملکرد وجود دارد.

Redmi AirDots 3 توسط چیپست QCC3040 هدایت می شود و نسخه بلوتوث از بلوتوث 5.0 استفاده شده در AirDots 2 به بلوتوث 5.2 ارتقا می یابد. نسخه ارتقا یافته سرعت اتصال سریع تر، سرعت انتقال داده بهبود یافته و اتصال پایدار را به همراه دارد. همچنین یک کدک aptX Adaptive برای کیفیت صدای بروز شده، وجود دارد. هدفون ها با یک بار شارژ حداکثر 7 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را تحویل می دهند که با کیس شارژ می تواند تا 30 ساعت نیز افزایش یابد. در کیف شارژ یک باتری 600 میلی آمپری روی برد قرار گرفته است.

علاوه بر این، Redmi AirDots 3 از کنترل لمسی چند منظوره، دستیار صوتی XiaoAI داخلی و پنجره بازشو سازگار با MIUI پشتیبانی می کند تا امکان مشاهده فوری اتصال و وضعیت باتری را فراهم کند. در کیس ذخیره سازی از پورت USB-C استفاده شده که باید شارژ سریع را ارائه دهد. هدفون ها همچنین دارای درجه IPX7 هستند. این هدفون همچنین از فناوری کاهش نویز محیطی پشتیبانی می کند بنابراین هر زمان که تماسی دارید، صداهای غیرضروری اطراف را برای شفافیت بهتر صدا از بین می برد. در مورد قیمت گذاری، Redmi AirDots 3 دارای قیمت مناسب 199 یوان (30 دلار) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا