به گفته مارک گورمن، جدیدترین نسخه از هدست واقعیت ترکیبی اپل که مدت ها شایعه شده، با سیستم روی چیپ M2 و 16 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود.  خبرنگار بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود اطلاعاتی در این مورد و همچنین جزئیات مربوط به “سیل” دستگاه هایی که اپل قصد دارد در سال آینده عرضه کند، از جمله بلندگوی جدید هوم پاد را به اشتراک گذاشت.

بیشتر گزارش‌های اخیر، از جمله گزارش‌های مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل و The Information، حاکی از آن است که هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دارای دو پردازنده خواهد بود. به گفته Kuo، یکی از سیستم روی چیپ ها همان قابلیت‌های تراشه M1 این شرکت را دارد، در حالی که دیگری یک تراشه پایین‌رده است که برای مدیریت داده‌های حسگرهای دستگاه طراحی شده است.

پس از سال‌ها شایعات، شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که اپل به روزی نزدیک‌تر می‌شود که سرانجام هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کند. در ماه مه، یکی از کاربران توییتر شواهدی پیدا کرد که اپل احتمالاً از یک شرکت پوسته برای به دست آوردن علائم تجاری «RealityOS» استفاده کرده است. در اوایل سال، توسعه دهندگان همچنین ارجاعاتی به سیستم عامل در گزارش های آپلود اپ استور پیدا کردند. اخیراً، تیم کوک به چاینا دیلی گفته است که «نمی‌تواند بیشتر از فرصت‌هایی که توسط واقعیت افزوده و مجازی ارائه می‌شود هیجان‌زده باشد» و به این نشریه گفته است «منتظر بمانید و خواهید دید که ما چه چیزی را در این زمینه ارائه می‌دهیم».

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *