موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 11 برای ال جی V60 ThinQ 5G از راه رسید

ال جی V60 ThinQ 5G جدیدترین پرچمدار این شرکت بوده که در اواخر فوریه سال 2020 با اندروید 10 راهی بازار شد. یک سال پس از عرضه آن، سرانجام این گوشی دریافت به روزرسانی اندروید 11 را آغاز کرد. چند هفته قبل، ال جی شروع به عرضه اندروید 11 برای LG Velvet 5G در کره جنوبی کرد. از این رو، این دستگاه اولین دستگاه در کارنامه شرکت بود که به روزرسانی اندروید سال گذشته را دریافت کرد.

اکنون، ال جی این بروزرسانی را برای LG V60 ThinQ 5G ارائه می دهد. از هم اکنون، این به روزرسانی فقط در آمریکا فعال است. همچنین، این فقط برای انواع Verizon و T-Mobile در دسترس است. مدل AT&T هنوز به روزرسانی دریافت نکرده، اما باید خیلی زود ارائه شود. جالب است که به روزرسانی نسخه 11 Android ورایزون با وصله امنیتی ژانویه 2021 ارائه می شود. از طرف دیگر، نسخه T-Mobile سطح وصله امنیتی را تا فوریه 2021 افزایش می دهد.

گفته شد، اگر صاحب هر یک از این دو مدل هستید، به بخش Settings > About Phone > Software updates > Check for Update برای بروزرسانی بروید تا بررسی کنید که واحد شما به روزرسانی OTA را دریافت کرده است یا خیر. در مورد مناطق دیگر، هیچ خبر رسمی از طرف این شرکت اعلام نشده، اما این نسخه های LG V60 ThinQ همچنین باید در آینده نزدیک، بروزرسانی اندروید 11 را دریافت کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا