موبایل و تبلت

گلکسی زد فولد 2 آپدیت One UI 3.1 را دریافت کرد

سامسونگ روز گذشته به روزرسانی One UI 3.1 را برای Galaxy Z Fold منتشر کرد و اکنون این Galaxy Z Fold2 5G است که آخرین نسخه پوسته اندرویدی سفارشی سامسونگ را دریافت می کند. سامسونگ نگفته که One UI 3.1 را در چه کشورهایی ارائه کرده، اما جزئیات تغییراتی را که این به روزرسانی در گوشی هوشمند تاشو ایجاد کرده، ارائه داد.

با استفاده از One UI 3.1، چند وظیفه سازی در Galaxy Z Fold2 5G آسان تر می شود، زیرا کاربران اکنون می توانند به سرعت از طریق برگه Recents به حداکثر سه پنجره فعال در صفحه اصلی بازگردند، ضمن اینکه می توان دو پنجره Multi-Active را از صفحه اصلی به صفحه جلد آورد.

اکنون می توانید با فشردن طولانی مدت اعلان مربوطه، یک پنجره چند منظوره را مستقیماً از طریق اعلان ها در Quick Panel باز کنید و سپس آن را روی صفحه بکشید و رها کنید. علاوه بر این، اعلان ها در Quick Panel اکنون دسته بندی شده اند و شما می توانید با حرکات کشیدن به سرعت بین کنترل های مختلف رسانه در Quick Panel جابجا شوید.

سامسونگ با One UI 3.1 ویجت های آب و هوا را بر روی صفحه اصلی و کاور همگام سازی می کند تا اطلاعات یکسانی را به کاربران ارائه دهد و در عین حال به آنها امکان می دهد این صفحه ها را با دو ضربه یا لمس کف دست خاموش کنند. سامسونگ همچنین برخی از پیشرفت ها را در برنامه دوربین ایجاد کرده است. اکنون به شما امکان می دهد موقعیت کنترل ها را هنگام عکاسی در حالت Flex تنظیم کنید که در پنجره پیش نمایش نیز دکمه های Delete و Share را دریافت می کنید.

علاوه بر این ، وقتی در حالت Flex Mode تماس ویدیویی برقرار می کنید، می توانید نیمه بالای صفحه را با ویدیوی شخص در انتهای دیگر پر کنید. علاوه بر همه این پیشرفت ها، سامسونگ تم های روشن و تاریک را در Galaxy Z Fold2 5G با One UI 3.1 به روز کرده و نوار لغزنده حجم عمودی را مجدداً طراحی کرده تا از شلوغی بصری صفحه نمایش بکاهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا