آموزش

نحوه ارسال اپلیکیشن بین دستگاه های اندرویدی

اپلیکیشن ها و بازی های گوشی های هوشمند بخش بزرگی از زندگی ما هستند، بنابراین طبیعی است که بخواهید وقتی اخباری را پیدا می کنید که به خصوص از آن لذت می برید، خبر را پخش کنید. اندروید نیز به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن و بازی بین دستگاه های اندرویدی را آسان کرده است. چند روش مختلف وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به راحتی یک اپلیکیشن یا بازی را به طور مستقیم به سایر کاربران اندرویدی ارسال کنید.

“Nearby Share” یک ویژگی اندروید شبیه AirDrop در آیفون، آیپد و مک است. نیازی نیست که اطلاعات مخاطب را رد و بدل کنید یا در همان شبکه کسی باشید که برای آنها چیزی ارسال کند. آنها فقط باید از نظر فیزیکی در نزدیکی باشند. گوگل پلی استور دارای قابلیت Nearby Share است که برای ارسال اپلیکیشن ها و بازی ها به افراد تعبیه شده است. این روش خوب است زیرا فایل واقعی را از طریق پلی استور ارسال می کند، که به این معنی است که گیرنده می تواند سریعاً آن را نصب کند، بدون اینکه ابتدا دانلود دستی کند.

ابتدا برنامه Play Store را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود باز کنید. برای باز کردن منوی برنامه، روی منوی همبرگری شکل در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

بعد، گزینه “My Apps & Games” را از فهرست انتخاب کنید.

شما به صفحه “Updates” در صفحه My Apps & Games خواهید رفت. سپس به برگه “Share” بروید.

برای شروع فرآیند کار با Nearby Share، روی دکمه “Send” ضربه بزنید.

ممکن است از شما خواسته شود به Google Play دسترسی به لوکیشن خود بدهید. روی “Continue” ضربه بزنید.

سپس، یکی از گزینه های مجوز دسترسی را برای ادامه انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، لیستی از همه اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده بر روی دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد. هرکدام را که می خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید، سپس روی نماد ارسال در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

اکنون ، شخصی که دریافت می کند باید Play Store را نیز باز کرده و به تب “Share” بروید. با این حال، آنها “Recieve” را انتخاب می کنند.

پس از مشاهده دستگاه، آن را انتخاب کنید.

کد همگام سازی در دستگاه شما و آنها ظاهر می شود. به آنها بگویید کد چیست و در صورت تطبیق آنها می توانند روی «Receive» ضربه بزنند.

اپلیکیشن (های) ارسال می شود و آنها می توانند برای دریافت آن روی دکمه “Install” ضربه بزنند. از آنجا که فایل برنامه فعلی را ارسال کرده اید، سریع نصب می شود.

کار تمام است! اکنون هر دو می توانید ارتباط خود را قطع کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا