آموزش

آموزش بازنشر استوری کاربران در اینستاگرام

استوری های اینستاگرام راهی عالی برای به اشتراک گذاری تصاویر فعالیت های روزمره شماست. آنها یک تایمر 24 ساعته دارند و پس از آن تصویر در آرشیو شما ذخیره می شود. همچنین می‌توانید استوری‌ها را برای اشتراک‌گذاری با فالوورهای خود و دیگر کاربران ارسال کنید. راه های مختلفی برای پست مجدد یک استوری در اینستاگرام وجود دارد، مانند افزودن آن به استوری خود و آپلود استوری های خود در فید پست خود.

در این مقاله یک فرآیند گام به گام در مورد نحوه بازنشر استوری اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن های ریپست و همچنین نحوه پست کردن آنها در فید شما آورده شده است.

نحوه بازنشر استوری در اینستاگرام

استوری های اینستاگرام ویدیوها و تصاویری هستند که به مدت 24 ساعت در بالای برنامه اینستاگرام شما به صورت حلقه ای پخش می شوند. دو راه اصلی برای ارسال مجدد استوری اینستاگرام وجود دارد: اضافه کردن استوری شخص دیگری به استوری خود یا بازنشر استوری خود به عنوان یک پست معمولی اینستاگرام.

چگونه یک استوری اینستاگرام که در آن تگ شده اید را دوباره به اشتراک بگذارید

هنگام بررسی استوری ها در اینستاگرام، ممکن است استوری را ببینید که دوست دارید و می خواهید در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. توجه به این نکته مهم است که برای اشتراک گذاری مجدد یک استوری اینستاگرام، باید در پست آن شخص تگ یا ذکر شده باشید. در غیر این صورت، گزینه اشتراک گذاری در آن Story ظاهر نمی شود.

برای بازنشر یک استوری اینستاگرام و افزودن آن به استوری خود (پس از تگ شدن):

  • در اپلیکیشن اینستاگرام به دایرکت پیام های خود بروید.
  • روی استوری اینستاگرامی که در آن تگ شده اید ضربه بزنید.
  • در پایین گزینه Add This to Your Story را انتخاب کنید.
  • از اینجا می‌توانید استوری خود را با افزودن متن، موسیقی یا استیکر ویرایش کنید و سپس آیکون استوری خود را در پایین سمت چپ انتخاب کنید تا استوری را به اشتراک بگذارید.

پیش از این، اینستاگرام به کاربران اجازه می داد در صورت عمومی بودن حساب کاربری، استوری شخصی را بازنشر کنند. اما اکنون، برای اشتراک گذاری آن باید در پست تگ شوید. همچنان می‌توانید استوری‌های عمومی را به‌عنوان پیام یا لینک به اشتراک بگذارید، اما نه به عنوان بخشی از استوری خودتان.

استفاده از اپلیکیشن ها برای بازنشر استوری اینستاگرام

راهی برای به اشتراک گذاری استوری اینستاگرام بدون تگ شدن وجود دارد، اما باید یک اپلیکیشن شخص ثالث را دانلود کنید. پس از ورود به حساب اینستاگرام خود، این اپلیکیشن های بازنشر اینستاگرام استوری‌هایی را که دوستانتان پست کرده‌اند را به نمایش می‌گذارند و می‌توانید از طریق برنامه آن‌ها را به فید اینستاگرام خود ارسال کنید.

چگونه استوری اینستاگرام خود را مجدداً در پروفایل خود ارسال کنید

هنگامی که می خواهید مطمئن شوید که پست شما برای فالوورهای شما در استوری اینستاگرام و فید اینستاگرام شما قابل مشاهده است، می توانید استوری های خود را برای حداکثر نمایش مجدد پست کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید استوری خود را منتشر کنید و سپس آن را به عنوان یک پست جداگانه به اشتراک بگذارید.

برای بازنشر استوری اینستاگرام خود به عنوان یک پست در فید اینستاگرام:

  • به استوری اینستاگرامی که می خواهید به اشتراک بگذارید، بروید.
  • روی دکمه More در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • گزینه Share as Post را انتخاب کنید.
  • از اینجا می توانید یک فیلتر اضافه کنید یا عکس یا ویدیوی خود را برش دهید.
  • در صفحه پست جدید، می‌توانید عنوان، مکان و افراد را برچسب‌گذاری کنید. سپس، روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید تا آن را به عنوان یک پست فید آپلود کنید.

استوری شما اکنون به عنوان یک پست معمولی اینستاگرام بازنشر خواهد شد.

چگونه یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید

هنگامی که پستی را که دوست دارید در فید اینستاگرام خود یا در حساب کاربری دیگری مشاهده می کنید، می توانید آن را در استوری اینستاگرام خود بازنشر کنید. تا 24 ساعت برای فالوورهای شما قابل مشاهده خواهد بود.

برای اشتراک گذاری پست به عنوان استوری اینستاگرام:

  • روی آیکون هواپیمای کاغذی در سمت چپ پست کلیک کنید.
  • گزینه Add post to your Story را انتخاب کنید.
  • روی آیکون استوری خود در پایین سمت چپ پست ضربه بزنید تا آن را به اشتراک بگذارید.
  • با دنبال کردن این مراحل، پست به طور خودکار در استوری اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود. به خاطر داشته باشید که نمی توانید پست های تبلیغاتی حمایت شده را در استوری خود به اشتراک بگذارید.

همچنین، اگر می‌خواهید پست‌های کاربر را با همه به اشتراک بگذارید، حساب کاربری باید عمومی باشد. پست های اکانت خصوصی را فقط می توان بین دنبال کنندگان متقابل به اشتراک گذاشت. استوری اینستاگرام روشی جالب و جذاب برای تعامل با فالوورهای شماست. اکنون روش‌های مختلف اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌ها را از سایر کاربران می‌دانید.

گاهی اوقات ممکن است برای کمک به این فرآیند به اپلیکیشن های شخص ثالث نیاز داشته باشید. بازنشر مطالب از سایر کاربران در استوری خودتان یک راه عالی برای جذب فالوورها و ارائه مطالب جالب و سرگرم کننده به آنها است.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا