گجت و پوشیدنی

معرفی Movo WebMic HD Pro با ترکیبی از میکروفن، وبکم و رینگ LED

بسیاری از افراد از ابتدای شیوع بیماری کرونا مجبور به کار یا تحصیل در خانه شده اند. این بدان معناست که جلسات و کلاس ها از طریق اینترنت یا از طریق تماس صوتی یا ویدیویی انجام می شود. همانطور که فهمیدید، اکثر رایانه ها وب کم دارند، اما اگر می خواهید کیفیت جلسات آنلاین خود را افزایش دهید، Movo WebMic HD Pro ممکن است گجت مناسبی برای شما باشد.

این محصول با سرمایه گذاری گسترده، وبکم، میکروفون خازنی و چراغ رینگ LED را در یک دستگاه قرار می دهد. وب کم یک دوربین 1080p است که با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند و باید بهترین حالت را برای آن جلسه یا مصاحبه به شما نشان دهد. اگر به استریم زنده بپردازید، مخاطبان شما از کیفیت تصویر بهتر استقبال می کنند.

میکروفونی که دور وبکم تعبیه شده، مجهز به دکمه ای برای تنظیم کنترل افزایش و عملکرد بی صدا است. همچنین از پترن هدایتی جهت تمرکز بر صدای شما در حالی که نویز پس زمینه را نادیده گرفته، استفاده می کند. یک جک صوتی وجود دارد که به شما امکان می دهد هدفون ها را به آن متصل کنید تا بتوانید پخش را همزمان کنترل کنید. چراغ حلقه ای LED یکپارچه دارای سه درجه تنظیم روشنایی است و در فیلم ها تن طبیعی به شما می دهد.

برای استفاده از Movo WebMic HD Pro دو روش وجود دارد. می توانید آن را با گیره قابل تنظیم روی مانیتور خود نصب کنید یا با پایه ای که در آن قرار دارد و همچنین به عنوان گیره برای استفاده دستی، روی میز قرار دهید. این گجت در سایت کیک استار درحال جمع آوری سرمایه بوده و استارتاپ سازنده این گجت مستقر در لس آنجلس می گوید که تاریخ تحویل تخمینی ژوئن 2021 است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا