شرکت Satechi هاب USB-C جدیدی را برای لپ تاپ عرضه کرده تا تمام پورت هایی را که می توان از ابتدا در آن قرار داد اضافه کند. اگرچه انتخاب پورت در آداپتور 99 دلاری Multi-port USB-C On-the-Go مشابه سایر هاب ها است، ولی مشخصات بالای هر پورت دستگاه Satechi را قابل توجه می کند. علاوه بر لپ تاپ ها، این هاب با دستگاه های دیگری مجهز به USB-C نظیر آیپد پرو جدید، کار می کند.

هاب جدید دارای رابط HDMI است، که حداکثر رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهد، در حالیکه شارژ انتقال USB-C PD تا 100 وات وجود دارد. کابل اتصال آن به دستگاه شما مانند برخی از هاب ها ثابت نیست و Satechi دو کابل USB-C به USB-C را با هاب فراهم کرده است. یکی به طول 1 متر است و یک کابل کوتاه دوم نیز وجود دارد که می تواند هنگام سفر در هاب قرار گیرد. با دور زدن به اطراف هاب، یک پورت VGA با پشتیبانی از کیفیت 1080p/60Hz، دو پورت USB-A و یک USB-C فقط پورت داده، گیگابیت اترنت و اسلات کارت SD و microSD را مشاهده خواهید کرد.

قبلا دیدیم که هاب های USB-C زیادی در گذشته عرضه شده اند که با مشخصات مشابهی همراه بوده، اما کمتر دیده شده که همه در یک پکیج مناسب ارائه شوند. هاب جدید Satechi برخلاف سایر مواردی که در این سال ها دیده ایم، فقط یک پورت USB-C را در دستگاه شما اشغال می کند. همچنین انعطاف پذیری یک پورت VGA اضافی را در کنار پورت HDMI ارائه می دهد، گرچه در صفحه پشتیبانی این هاب به “پورت VGA فقط از میرورینگ پشتیبانی می کند.” اشاره شده است. هاب جدید Satechi اکنون با قیمت 100 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *