گجت و پوشیدنی

عرضه ساعت هوشمند بلک ویو X5 با نمایشگر 1.3 اینچ

شرکت بلک ویو به تازگی از ساعت هوشمند جدیدش با نام Blackview X5 رونمایی کرد که قرار است با قیمت 29.99 دلار راهی بازار شود. این ساعت هوشمند ارزان قیمت جدیدی است که می تواند نظارت دقیق بر خواب، شمارنده فعالیت و نظارت بر ضربان قلب را برای شما فراهم کند.

این ساعت هوشمند کاملاً ضد آب است و دارای درجه IP68 است. کاربر می تواند بدون نگرانی در مورد ساعت هوشمند شنا کند و دوش بگیرد. با یک بار شارژ باتری 260 میلی آمپری، 10 روز استفاده را ارائه می دهد. علاوه بر این، حتی بسیاری از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام مانند نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر خواب، نظارت بر فعالیت، یادآوری کم تحرکی و موارد دیگر را در خود جای داده است. با این حال، می تواند 9 حالت ورزشی را به طور موثر پایش کند تا فعالیت شما را حفظ کند.

ساعت هوشمند Blackview X5 دارای یک صفحه نمایش دایره ای 1.3 اینچی HD است. در دسترس بودن شماره گیری های UI مختلف، ساعت هوشمند را بیشتر قابل استفاده می کند. کاربران می توانند از بین دو بند مشکی و نارنجی یکی را انتخاب کنند. به طور کلی، ساعت هوشمند به هر روشی قابلیت شخصی سازی کامل را دارد.

Blackview X5 همچنین برخی از ویژگی های کاربردی مانند نمایش آب و هوا، کنترل دوربین و دریافت متن و اعلان های تماس از تلفن هوشمند را ارائه می دهد. علاوه بر این، با بالا بردن مچ دست صفحه نمایش روشن می شود. این می تواند همراه با گوشی هوشمند همراه خوبی برای پایش فعالیت های بدنی و دستیابی به اطلاعات باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا