گجت و پوشیدنی

نسخه Extreme Sports اپل واچ در اواخر سال جاری معرفی می شود

اپل در نظر دارد نسخه جدیدی از اپل واچ را در اواخر سال جاری عرضه کند که طبق گزارش‌ها، نسخه Extreme Sports نامیده می‌شود. به گفته بلومبرگ، اندازه نمایشگر بیش از دو اینچ خواهد بود. مدل “Extreme Sports” دارای یک صفحه نمایش است که تقریباً 7 درصد بزرگتر از بزرگترین اپل واچ موجود است. علاوه بر این، وضوح صفحه نمایش تقریباً 410 در 502 پیکسل خواهد بود. گورمن فرض می کند که اندازه گیری های تناسب اندام یا اطلاعات بیشتری ممکن است در واچ فیس هایی با صفحه بزرگتر نشان داده شود.

ساعت Extreme Sports همچنین دارای صفحه نمایش بادوام تر است و از فلزی قوی تر از آلومینیوم استفاده می کند. علاوه بر این، باتری بزرگ‌تری برای ساعت پیش‌بینی می‌شود تا از جلسات تمرینی طولانی‌تر پشتیبانی کند. پیش‌بینی می‌شود که این ساعت اقدامات نظارت بهتری را ارائه دهد، مانند ظرفیت تشخیص تغییرات ارتفاع در هنگام پیاده‌روی. همچنین انتظار می رود که مدل Extreme Sports بتواند تب‌ها را با اندازه‌گیری دمای بدن کاربر تشخیص دهد (درست مانند اپل واچ 8).

اپل واچ سری 8 می تواند بی نظمی ضربان قلب را تشخیص دهد و به نجات جان افراد کمک کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه ارتقا یافته اپل واچ SE با مدل «Extreme Sports» اواخر امسال رونمایی شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که قیمت اپل واچ Extreme Sports بالاتر از قیمت 499 دلاری مدل معمولی استیل ضد زنگ باشد. به گفته Gurman، هر اپل واچ بعدی دارای یک پردازنده S8 با عملکرد قابل مقایسه با تراشه S7 در اپل واچ سری 7 خواهد بود. همزمان با عرضه مدل‌های جدید آیفون در ماه سپتامبر، اپل معمولاً مدل‌های ساعت جدیدی را نیز معرفی می‌کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا