نویز یکی از سریع‌ترین شرکت‌های فناوری در حال رشد در هند است و برای ادامه رشد سهم بازار خود در فضای ساعت‌های هوشمند، ساعت هوشمند Noise ColorFit Ultra 2 عرضه شد. این جانشین ساعت ColorFit Ultra که چندی پیش در جولای 2021 ارائه شده بود.

در مقایسه با مدل قبلی، ساعت هوشمند ColorFit Ultra 2 صفحه نمایش ارتقا یافته ای دارد زیرا دارای پنل 1.78 اینچی AMOLED همراه با ویژگی نمایشگر همیشه روشن است که به ساعت هوشمند امکان می دهد زمان و داده های سلامتی را همیشه نمایش دهد. این ساعت هوشمند از طراحی کروی مشابه اپل واچ با یک دکمه در کناره خود بهره می برد.

در مورد کیفیت ساخت، ساعت هوشمند ColorFit Ultra 2 از بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ بوده که دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است تا ساعت هوشمند را در روزهای بارانی یا روزهای آفتابی ساحل کار کند. در مقایسه با تنها دو گزینه رنگ قبلی خود، این محصول جدید اکنون در 4 رنگ کاملاً جدید عرضه می شود: مشکی، طلایی، سبز و خاکستری نقره ای.

برای دوستداران تناسب اندام، ColorFit Ultra 2 همراه با Noise Health Suite ارائه می شود که به کاربران امکان می دهد از طریق برنامه NoiseFit وضعیت سلامتی خود را پیگیری کنند. این ساعت هوشمند می تواند سطح اکسیژن خون (SpO2)، استرس و چرخه خواب را اندازه گیری کند. همچنین دارای مانیتورینگ ضربان قلب 24 ساعته و پشتیبانی از بیش از 60 حالت ورزشی است. همچنین یک ویژگی سلامت زنانه وجود دارد که به زنان کمک می کند چرخه قاعدگی خود را دنبال کنند.

برای سفارشی‌سازی نرم‌افزار، کاربران می‌توانند ساعت هوشمند خود را با بیش از 100 واچ فیس، از جمله برخی از ساعت‌های متحرک، مبتنی بر ابر و قابل تنظیم سفارشی‌سازی کنند. از دیگر ویژگی های ColorFit Ultra 2 می توان به پیش بینی آب و هوا، یادآوری ها، تماس ها و پاسخ های سریع پیامک، ساعت جهانی، موسیقی، چراغ قوه، Smart DND و ماشین حساب اشاره کرد. Noise ادعا می کند که ColorFit Ultra 2 جدید می تواند تا 7 روز زمان اجرا را با یک بار شارژ ارائه دهد. ساعت هوشمند جدید نویز قرار است با قیمت پایه 60 دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *