موبایل و تبلت

پوکو X3 NFC آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد

گوشی پوکو ایکس 3 NFC در ابتدا با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شد و حالا با گذشت چند ماه، توانست بروزرسانی اندروید 11 را دریافت کند. به روزرسانی OTA (Over The Air) با نسخه فریم ور V12.0.6.0.RJGEUXM در دسترس کاربران POCO X3 NFC است. در اینجا، “EU” در فریم ور نشان می دهد که به روزرسانی در حال حاضر برای کاربران منطقه اقتصادی اروپا (EEA) فعال است.

توجه داشته باشید که POCO X3 NFC نسخه های دیگری مانند روسیه (RU)، اندونزی (ID)، ترکیه (TR)، جهانی (MI) نیز دارد، با این حال کاربران در این مناطق باید منتظر بمانند تا شیائومی به روزرسانی را برای مناطق دیگر گسترش دهد. علاوه بر این، اندازه به روزرسانی 2.5 گیگابایت است و آخرین به روزرسانی اندروید 11 را به دستگاه می آورد.

اگر به یاد بیاورید ، POCO قول داده که دستگاه را تا سه سال به روز نگه می دارد، این بدان معناست که شما مطمئناً اندروید 12 بعدی را دریافت خواهید کرد. در مورد به روزرسانی دیگر MIUI، شیائومی اخیراً از MIUI 12.5 جهانی رونمایی کرده است. گفته شده که پرچمدارانی مانند Xiaomi Mi 11 در اولین موج عرضه به روزرسانی می شوند و POCO X3 NFC که پس از آخرین به روزرسانی هنوز روی MIUI 12 است، می تواند MIUI متوسط 12.5 را قبل از پایان سال دریافت کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    امروز بروزرسانی پوکو ایکس رو انجام دادم
    بعد از قسمتی که درصد هارو میزد
    رفت تو صفحه ای که وسطش miui هست

    و بیشتر از یک ساعته در این صفحه مونده
    و من دست به دکمه خاموش روشن نزده بودم

    میشه راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا