سخت افزار

انتشار جزئیات تازه از تراشه اسنپدراگون 888 لایت

کوالکام چیپست اسنپدراگون 888 را در ماه دسامبر عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد یک تراشه‌ قدرتمند دیگر را هم راهی بازار کند که با قیمت کمتری به دست کاربران خواهد رسید. کوالکام مشغول ساخت نسخه‌ ضعیف‌تری از اسنپدراگون 888 است. او می‌گوید این تراشه از شماره مدل SM8325 بهره می‌برد و برای یادآوری باید بگوییم که شماره مدل اسنپدراگون 888 استاندارد SM8350 است.

طبق WinFuture، تراشه جدید می تواند نوآوری در دوربین ایجاد کند، زیرا یک ماژول تصویربرداری جدید به نام Leica1 بخشی از تراشه را در برمی گیرد. طبق گفته leakster، این پلتفرم توسط سامسونگ ساخته خواهد شد. آنچه جالب تر است همکاری با Leica است – این شرکت تاکنون با هواوی همکاری کرده، اما ممکن است تصمیم گرفته باشد از این رابطه خارج شود و با کوالکام دست در دست هم دهد و نوآوری های دوربین را در هر گوشی با چیپست اسنپدراگون ایجاد کند.

این افشاگر بر این باور است که تراشه‌ موردنظر از مودم 5G یکپارچه بهره نمی‌برد اما شاید کوالکام مانند اسنپدراگون 870 ، پشتیبانی از مودم 5G جداگانه را برای آن امکان‌پذیر کند. باید خاطرنشان کنیم بهره‌گیری از مودم 5G یکپارچه هزینه ساخت تراشه را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد و بنابراین عدم بهره‌گیری از این مشخصه، منجر به کاهش قابل توجه قیمت آن خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا