صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون های هوشمند 4K HDR سری TCL P725 با اندروید TV

همانطور که انتظار می رفت، TCL به طور رسمی تلویزیون های هوشمند 4K HDR سری TCL P725 را در هند عرضه کرد. از ویژگی های برجسته این تلویزیون های جدید می توان به دوربین جداشونده، Android TV 11 ، MEMC و غیره اشاره کرد. سری جدید TCL P725 در کل شامل چهار مدل است. مشخصات همه آنها از مشخصات دقیقاً یکسانی برخوردار است و فقط از نظر اندازه متفاوت است. از این رو، بر اساس نیازهای خود، مشتریان می توانند گزینه 43 اینچی، 50 اینچی، 55 اینچی یا 65 اینچی را انتخاب کنند.

این تلویزیون ها دارای پنل LCD با نور پس زمینه LED با وضوح 3840 در 2160 پیکسل (4K) و نسبت ابعاد 16:9 هستند. این نمایشگرها از نرخ تازه سازی تا 60 هرتز، تاخیر ورودی تا 15 میلی ثانیه، MEMC و کاهش نور میکرو پشتیبانی می کند. همچنین، پنل آنها بیش از 75 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و از استانداردهای HDR مانند HDR10 و همچنین Dolby Vision پشتیبانی می کند.

تلویزیون های هوشمند سری TCL P725 از یک پوشش فلزی و طراحی برتر بهره گرفته و مجهز به پردازنده چهار هسته ای نامعلوم و جفت شده با پردازنده گرافیکی دو هسته ای هستند. هر چهار مدل، سیستم عامل Android TV 11 را با کانال TCL (راه انداز یکپارچه سازی محتوا مانند PatchWall در تلویزیون های Mi شیائومی)، دستیار گوگل (از طریق کنترل از راه دور)، گوگل کروم کست، گوگل پلی استور و همه سرویس های استریم معروف موجود در هند اجرا می کنند.

USP (پیشنهاد فروش منحصر به فرد) این تلویزیون ها وجود یک دوربین است. این دوربین می تواند برای تماس های ویدیویی Google Duo و سایر کنفرانس های ویدیویی برای کارهای دفتری و همچنین برای خانواده و دوستان استفاده شود. این دوربین دارای یک شاتر است و حتی در صورت عدم استفاده می توان آن را جدا کرد. در قسمت اتصال ، این تلویزیون ها از WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، اترنت (RJ45)، AV ،RF، یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI 2.1 با ARC / EARC و دو پورت HDMI 2.0 برخوردارند. در نهایت، برای صوتی، تلویزیون ها با بلندگوهای 2 * 12 وات (24 وات) با پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS-HD ارائه می شوند. قیمت مدل های 43 اینچی، 50 اینچی، 55 اینچی یا 65 اینچی به ترتیب 576 دلار، 781 دلار، 864 دلار و 1,234 دلار است. نمونه بزرگتر 65 اینچی در ابتدا به طور انحصاری در Amazon India به فروش می رسد. مدل های دیگر باید در هفته های آینده در دسترس باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا