نرم افزار و اینترنت

امکان آپلود تصاویر 4K در اپلیکیشن توییتر فراهم شد

توییتر در حال ایجاد یک به روزرسانی سمت سرور در اپلیکیشن های iOS و اندروید خود است که امکان آپلود با کیفیت بالاتر از این پلتفرم ها را فراهم می کند و همچنین نحوه نمایش تصویر در جدول زمانی را تغییر می دهد. اکنون هر دو نسخه اپلیکیشن از بارگذاری تصاویر با کیفیت 4K پشتیبانی می کنند. این احتمالاً به همان محدودیت وضوح 4096×4096 اشاره دارد که هنگام بارگذاری از وب توییتر وجود دارد. قبلاً این حد 2K یا 2048×2048 پیکسل بود.

برای فعال کردن آپلود با وضوح بالاتر، باید وارد Settings و Privacy > Data usage > High-quality images uploads شوید و آن را روی داده Mobile data & Wi-Fi یا Wi-Fi تنظیم کنید. این باعث می شود برنامه قبل از آپلود تصویر کمتری فشرده شود، که این وضوح تصویر را افزایش می دهد اما حجم پرونده آپلود و زمان آپلود پرونده را نیز افزایش می یابد.

برای بررسی این موضوع، یک تصویر 4096 در 4096 را یک بار از طریق نسخه iOS با کیفیت 4K فعال و یک بار روی نسخه تحت وب توییتر به طور غیرفعال، آپلود کردیم. حالت غیر 4K اندازه پرونده را فشرده کرده و وضوح تصویر را نیز به 2K تغییر داد. حالت 4K با فشرده سازی اندازه فایل را کاهش داد اما وضوح 4K حفظ شد. اکثر تصاویر دوربین گوشی بسیار بیشتر از این محدودیت های رزولوشن هستند، بنابراین در کیفیت بدون افت آپلود نمی شوند، اما اکنون که بارگذاری می شوند، می توانید آنها را با وضوح بسیار بالاتر مشاهده کنید.

توییتر همچنین نحوه نمایش تصاویر در تایم لاین شما را تغییر داد. پیش نمایش پیش فرض همیشه بدون توجه به جهت گیری تصویر، افقی بود و توییتر از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تولید یک تصویر پیش نمایش مناسب استفاده می کرد که موضوع را در پنجره قرار می داد. اکنون، این برنامه به سادگی تصویر کامل را در تایم لاین نشان می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا