موبایل و تبلت

لنوو تینک فون جدید موتورولا بزودی از مایکروسافت ویندوز 365 پشتیبانی خواهد کرد

اخیراً موتورولا گوشی 700 دلاری لنوو تینک فون را عرضه کرده که با در نظر گرفتن کاربران تجاری ساخته شده است. از جمله موارد دیگر، دستگاه استریم اپلیکیشن ها را در رایانه آسان می کند و همچنین می تواند مواردی مانند اعلان ها، تماس ها و موارد دیگر را در رایانه خود نمایش دهد.

امروز، موتورولا برخی از ویژگی‌هایی را بیان کرده که به زودی برای دارندگان ThinkPhone ارائه می‌شوند که آن را به یک ویژگی مفیدتر برای کارمندانی که نیاز به تجربه ویندوز در حال حرکت دارند تبدیل می‌کند. یکی از این ویژگی ها به ThinkPhone اجازه می دهد تا به سرویس Windows 365 Cloud PC مایکروسافت دسترسی داشته باشد.

در وبلاگ موتورولا آمده است:

مشتریان می توانند در هر جایی که هستند، از ترکیب دستگاه با هر مانیتور لنوو نظیر ThinkVision P27h-30 و لوازم جانبی از جمله ماوس و کیبورد مانند Lenovo Go Wireless ANC برای تجربه کامل رایانه ویندوز با همه برنامه‌ها، محتوا و تنظیمات شخصی‌شده‌شان به قدرت ThinkPhone دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، موتورولا در حال گسترش استفاده از کلید قرمز ThinkPhone است. به زودی می توان از آن برای دسترسی به برنامه Walkie Talkie مایکروسافت در Teams استفاده کرد. در وبلاگ آمده است:

با برنامه‌ریزی سریع کلید قرمز برای فراخوانی حالت Walkie Talkie، کاربران از قابلیت‌های ارتباط فوری Push-to-Talk (PTT) برخوردار خواهند شد. این ویژگی با کار خارج از جعبه، Red Key را به خوبی با برنامه Walkie Talkie در مایکروسافت تیمز ادغام می کند و برقراری ارتباط فوری با تیم ها یا بخش های خاص را با استفاده از Teams Channels آسان می کند.

هر دوی این ویژگی ها در هفته های آینده در اختیار دارندگان ThinkPhone قرار خواهند گرفت.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا