در دسامبر سال 2020، موتورولا لیستی از دستگاه هایی را که به اندروید 11 به روز شده، منتشر کرد. با این حال، این شرکت اعلام نکرد که این گوشی ها چه زمانی به روز می شوند. در اواخر ژانویه، Moto G Pro اولین تلفن هوشمند از این شرکت بود که به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد. اکنون، بیش از یک ماه و نیم بعد، دو گوشی دیگر موتورولا دریافت آخرین به روزرسانی اندروید را آغاز کرده اند.

طبق گزارش PiunikaWeb، موتورولا شروع به ارائه به روزرسانی پایدار اندروید 11 برای Moto G8 و Moto G8 Power کرده است. به روزرسانی در حال حاضر در کلمبیا به صورت مستقیم انجام می شود. همان گزارش می گوید که شرکت متعلق به لنوو در واقع شروع آزمایش تست اندروید 11 (برنامه بتا) را برای خود در ماه نوامبر آغاز کرده است. این بدان معناست که تحویل به روزرسانی پایدار برای شرکت حدود چهار ماه طول کشید.

به هر حال ، به روزرسانی اکنون اینجاست. از آنجا که هر دوی این گوشی ها از ساخت نرم افزاری مشترکی برخوردار هستند، موتو جی 8 و 8 پاور آپدیت اندروید 11 را با شماره فریم ور RPE31.Q4U-47-35 و وصله های امنیتی فوریه 2021 دریافت می کنند. هم اکنون، مانند هر بروزرسانی جدید دیگر OTA، این نسخه نیز به صورت دسته ای پخش می شود. از این رو، این تنها برای کاربران منتخب در کلمبیا در دسترس است. با این حال، باید در روزهای آینده برای کاربران بیشتر و همچنین سایر مناطق در دسترس باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *