گوناگون

ابزار جدید فیسبوک برای کمک به کاربران در یافتن مکان واکسیناسیون کرونا

فیس بوک ابزاری جدید را ارائه  کرده که هدف آن سهولت در یافتن اطلاعات درمورد مکان های واکسیناسیون COVID-19 برای عموم مردم، به ویژه کاربران در آمریکا است. این شبکه اجتماعی با همکاری بیمارستان کودکان بوستون این اطلاعات را در دسترس کاربران آمریکایی قرار می دهد و به آنها مکان هایی به همراه زمان عمل، اطلاعات تماس و پیوندهایی برای کمک به تنظیم قرار ملاقات داد.

فیس بوک امیدوار است بتواند به 50 میلیون نفر در واکسیناسیون کمک کند، که این رقم ناچیزی نیست. این ابزار در داخل مرکز اطلاعات COVID-19 موجود بوده که مدتی در دسترس بوده و از 71 زبان پشتیبانی می کند. فیس بوک همچنین امیدوار است که واکسن ها به طور گسترده تری در هرجای دیگر در دسترس قرار گیرند. با توجه به این نکته، مرکز اطلاعات COVID-19 هم اکنون در سراسر جهان در اینستاگرام در حال گسترش است، بنابراین یافتن این اطلاعات در آینده حتی آسان تر خواهد بود.

این شبکه اجتماعی همچنین از تلاش های بیشتر برای دسترسی آسان اطلاعات مربوط به COVID-19 خبر داد. فیس بوک به عنوان بخشی از برنامه Data for Good، اطلاعاتی را در مورد نگرش عمومی نسبت به واکسن ها در نقشه خود اضافه می کند تا به مقامات دولتی و دولت ها کمک می کند تا نگرانی های جمعیت خود را درک کنند. فیس بوک همچنین این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند صحبت های مردم در مورد واکسن را از طریق نمایشگرهای زنده CrowdTangle دنبال کنند، که مجموعاً پست های مربوط به واکسیناسیون COVID-19 از سراسر جهان است.

علاوه بر این، این شرکت تلاش خود را برای دستیابی به اطلاعات قابل اعتماد در مورد COVID-19 دو برابر می کند. علاوه بر حذف پست های حاوی ادعاهای دروغین درباره COVID-19 و واکسن های آن، فیس بوک اکنون پیوندهایی به اطلاعات معتبر درباره آنها در پست هایی که درباره آنها بحث می کند، اضافه می کند، و زمینه های اضافی را از منابع رسمی فراهم می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا