شرکت وسترن دیجیتال از فلش درایوهای iXpand Flash Drive Luxe رونمایی کرده که جدیدترین عضو از خانواده فلش های سازگار با آیفون می باشد. این محصول از مارک SanDisk تهیه شده است. به این دلیل که هم به یک اتصال لایتنینگ و هم یک پورت USB Type-C مجهز شده، در حالی که درایوهای قبلی، حتی اگر دارای پورت USB نیز باشند، معمولاً نوع A هستند.

به لطف اتصال Type-C، حافظه های iXpand Flash Drive Luxe را می توان با آیفون ها و همچنین اکثر گوشی ها و دسکتاپ ها و گوشی های اندرویدی استفاده کرد و انتقال فایل ها از دستگاه به دستگاه دیگر بدون اتصال به اینترنت را آسان می کند. همچنین می توانید از برنامه iXpand Drive برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات درایو استفاده کنید.

البته الزامات معمول وجود دارد. آیفون شما باید به اندازه کافی جدید باشد تا پورت Lightning داشته باشد، بعلاوه برای پشتیبانی از برنامه SanDisk iXpand Drive برای پشتیبان گیری از محتوای فلش درایو، باید از iOS 11 یا نسخه جدیدتر استفاده کند. با این حال، از iOS 13، شما همچنین می توانید از دیسک با برنامه بومی iOS Files برای جابجایی پرونده ها استفاده کنید. در همین حال، برای استفاده از فلش درایوهای خارجی، گوشی اندرویدی شما باید از اتصالات USB on-the-go (OTG) پشتیبانی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *