گجت و پوشیدنی

عرضه ایرفون سنهایزر IE 300 با اتصالات قابل جداشدن +MMCX Fidlidy

شرکت سنهایرز به تازگی از ایرفون های جدیدش با نام Sennheiser IE 300 رونمایی کرده است. هدفون های تازه عرضه شده Sennheiser IE 300 برای مشتریانی طراحی شده که می خواهند با قیمتی مقرون بر صرفه یک سیستم صوتی Hi-Fi را تجربه کنند، اما این بدان معنا نیست که ارزان هستند زیرا قیمت آنها 29999 روپیه (414 دلار) است.

فروش آنها از 25 مارس در کشور آغاز خواهد شد. ایرفون های داخل گوش Sennheiser IE 300 دارای مبدل های 7 میلی متری Extra Wide Band (XWB) این شرکت هستند که در آلمان تولید می شوند. برخلاف هدفون های معمولی، آنها با یک کابل 3.5 میلی متری قابل جدا شدن ارائه می شوند.

این کابل برای دوام با Para-Aramid تقویت شده است. علاوه بر این، این کابل شامل اتصالات MMCX Fidlidy با روکش طلا است که به داخل سوکت 4.8 میلی متری محفظه هدفون و جک هدفون 3.5 میلی متری L قرار می گیرد. همچنین مشتریان می توانند کابل های اتصال 2.5 و 4.4 میلی متری را جداگانه خریداری کنند.

در مورد مشخصات فنی، این ایرفون تا 124 دسیبل سطح فشار صدا (SPL)، پاسخ فرکانس 6 هرتز-20کیلوهرتز، کمتر از 0.08 درصد اعوجاج هارمونیک کل (THD) در 1KHz و 94dB SPL و امپدانس 16 اهم را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به محفظه تشدید کننده برای از بین بردن رزونانس های پوشاننده، ورقه غشایی برای رزونانس طبیعی به حداقل رسیده، سه اندازه مختلف نوک گوش سیلیکونی و قلاب های قابل انعطاف قابل تنظیم اشاره کرد. وزن Sennheiser IE 300 بدون کابل 4 گرم و طول کابل شامل 125 سانتی متر است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا