صوتی و تصویری

گیگابایت مانیتور گیمینگ M32Q را معرفی کرد

گیگابایت از مانیتور گیمینگ جدید سری M با نام GIGABYTE M32Q رونمایی کرد. سری M برای افزایش بهره وری کار طراحی شده و در عین حال یک بازی فوق العاده سریع و یک تجربه سرگرمی مطلوب را ارائه می دهد. دکمه KVM اختصاصی در قسمت پشت به کاربران امکان می دهد تا به سرعت بین دستگاه ها جابجا شوند. این مانیتور به پورت های USB Type-C مجهز است که نمایش، داده و تحویل برق به دستگاه های موبایل را فراهم می کند.

با اتصال مستقیم دستگاه ها (پشتیبانی از حالت جایگزین DisplayPort) به مانیتور، کاربران می توانند با استفاده از صفحه کلید و ماوس آن دستگاه ها را کنترل کرده و همزمان شارژ شوند. گیگابایت M32Q از پنل 32 اینچی با رزولوشن QHD بهره گرفته و مجهز به جدیدترین صفحه SuperSpeed IPS برای دستیابی به زمان پاسخگویی 1 گیگابایتی GTG با سرعت تازه سازی 165 هرتز (OC 170 هرتز) است.

برای عملکرد رنگ ، رنگ 8 بیتی و طیف رنگی فوق العاده گسترده 94 درصد DCI-P3 و 120 درصد sRGB با دقت و قوام فوق العاده رنگ ارائه می شود. علاوه بر این، مانتیور دارای DisplayHDR 400 برای اطمینان از کیفیت نمایش چشمگیر برای تجربه نهایی تماشای بازی و فیلم است. علاوه بر مشخصات پنل خارق العاده که بازی با عملکرد بالا را تضمین می کند، ویژگی های تاکتیکی منحصر به فرد گیگابایت را نمی توان ناگفته گذاشت. Aim Stabilizer Sync جدید به کاربران امکان می دهد تا تاری حرکت را کاهش دهند در حالی که فناوری V-Sync را همزمان فعال می کنند و دید کاملاً واضحی را در بازی FPS ارائه می دهند.

همراه با جدیدترین ویژگی Eagle Eye، که می تواند اندازه صفحه و نسبت بزرگنمایی را تنظیم کند که توانایی هدف گیری را به سطح بعدی برساند! ویژگی جدید دیگر یعنی کنترل رنگ 6 محوره، این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا 6 رنگ (قرمز ، سبز ، آبی ، فیروزه ای ، سرخابی و زرد) را به صورت جداگانه تنظیم کنند تا طیف رنگی با دقت بیشتری در نمایشگر نمایش داده شود که متناسب با چند منظوره استفاده باشد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا