شیائومی محصول جدیدی را در هند عرضه کرد. این شرکت به تازگی پاوربانک جدید Mi HyperSonic را معرفی کرده که “قدرتمندترین پاوربانک آن” در هند است. غول فناوری چینی به تازگی یک پاوربانک جدید عرضه کرده است که به دنبال برآوردن نیازهای مدرن یک مصرف کننده است. این دستگاه با پورت های سه گانه طراحی شده که شامل USB Type C به همراه دو پورت USB Type A است.

یکی از ویژگی های بارز آن پشتیبانی از شارژ سریع 50 واتی یا چیزی است که این شرکت آن را Hyper Fast 50W می نامد. این امر باعث می شود پاوربانک بتواند لپ تاپ ها را با سرعت 45 وات (PD3.0) نیز سریع شارژ کند. از طریق این، پاور بانک Mi HyperSonic می تواند یک گوشی هوشمند را با بسته باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به طور کامل در حدود 1 ساعت و 5 دقیقه شارژ کند. علاوه بر این، شارژ 45 واتی از درگاه USB نوع C باعث کاهش زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه ها می شود و در عین حال اطمینان حاصل می کند که پاوربانک را نیز می توان در ظرف 3 ساعت و 50 دقیقه به دلیل ظرفیت باتری 20000 میلی آمپر ساعتی به طور کامل شارژ کرد.

همچنین Mi HyperSonic دارای شش لایه محافظ تراشه پیشرفته برای محافظت از دستگاه‌ها در برابر اتصال کوتاه، حفاظت از دما، حفاظت از ولتاژ ورودی، حفاظت از جریان بیش از حد باتری، حفاظت از تخلیه بیش از حد و غیره است. همچنین پاوربانک مذکور دارای حالت شارژ کم‌مصرف بوده که با دوبار ضربه زدن روی دکمه پاور می‌توان آن را فعال کرد. این ویژگی برای شارژ دستگاه‌های کم‌مصرف‌تر مانند هدست‌های بلوتوثی، دستبندهای تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند و سایر موارد مفید است.

Xiaomi Mi HyperSonic Power Bank همچنین دارای طراحی خاص با رنگ مشکی مات بوده که از مواد PC+ABS با کیفیت بالا ساخته شده است. گفته می‌شود که انتخاب این متریال باعث می‌شود تا پاوربانک سبک و بادوام باشد. شیائومی محصول جدید خود را برای فروش در هند از طریق برنامه تامین سرمایه جمعی در دسترس قرار می‌دهد. این سرمایه‌گذاری جمعی از 30 ژوئیه به قیمت 3499 روپیه (۴۷ دلار) از طریق وب‌سایت رسمی شرکت راه‌اندازی می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *