موبایل و تبلت

عرضه تبلت آنر پد 7 با نمایشگر FHD و قیمت پایه 215 دلار

شرکت آنر تبلت جدید خود را با نام Honor Pad 7 روانه بازار کرده است. این تبلت از یک صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ دی با نسبت صفحه به بدنه 80 درصد بهره می برد. علاوه بر این، صفحه نمایش توسط TUV Rheinland برای محافظت از چشم گواهی شده است.

این شرکت برای سهولت کار مولتی تسکینگ برای کاربران، پشتیبانی از Split Screen را برای حداکثر چهار اپلیکیشن مختلف ارائه می دهد. این مورد به کاربران امکان می دهد تا همزمان از برنامه های مختلف باز و استفاده کنند. به عنوان مثال، این می تواند برای گوش دادن به سخنرانی ها، بررسی مواد، و یادداشت برداری – همه در همان زمان استفاده کرد.

تبلت ها به وسیله ای برای دانش آموزان تبدیل شده اند و برای استفاده بیشتر از این موارد، آنر یک مرکز آموزش را در این دستگاه فراهم کرده که به کودکان اجازه می دهد تا روی تلاش های یادگیری خود تمرکز کنند. از نظر داخلی، این دستگاه از چیپست MediaTek Helio G80 استفاده می کند که نسبت به مدل قبلی خود که از سیستم HiSilicon Kirin 710A SoC هوآوی پشتیبانی می کرد، یک تغییر اساسی محسوب می شود. این تبلت از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می کند.

نسخه Honor Pad 7 Wi-Fi در دو نوع 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است، که به ترتیب 1399 یوان (215 دلار ) و 1699 یوان (261 دلار) قیمت دارد. یک نسخه LTE نیز وجود دارد که دارای 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است که به ترتیب 1599 یوان (246 دلار) و 1899 یوان (292 دلار) قیمت دارند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا