ماه مارس ماه گوشی های مخصوص بازی است و پس از رونمایی ایسوس راگ فون 5 و نوبیا رد مجیک 6، اکنون نوبت به خانواده بلک شارک 4 شیائومی رسیده است. بلک شارک 4 که با یک مدل بالاتر “پرو” همراه بوده، یکی از جذاب ترین تلفن های هوشمندی است که مدتی دیده ایم. بلک شارک 4 و 4 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 144 هرتز و سرعت ورودی لمسی 720 هرتز هستند.

این مورد ویژه ای است که مربوط به نحوه استفاده از تلفن بازی است – این به تعداد دفعات ثبت لمس شما در صفحه اشاره دارد، که برای واکنش سریع در بازی ها مفید است. ما قبلاً یک لمس 720 هرتز یا 720 بار در ثانیه ندیده ایم، زیرا این بالاترین حد است. صفحه نمایش توسط یک حفره برای دوربین جلو شکسته شده و این چیزی نیست که در گوشی های گیمینگ موجود باشد، چراکه به طور معمول دوربین جلو در حاشیه بالای صفحه قرار دارد.

در حالی که نسخه پرو از چیپست برتر اسنپدراگون 888 بهره گرفته، مدل غیر پرو از این ویژگی برخوردار نیست – در عوض از اسنپدراگون 870 استفاده می کند که در برخی موارد از رتبه بندی 888 برخوردار است. از آنجایی که گوشی های مخصوص بازی بطور مداوم از پردازنده پریمیوم موجود برای خود استفاده می کنند، جالب است که این مورد در بلک شارک 4 وجود ندارد و می تواند اقدامی برای پایین نگه داشتن قیمت باشد.

یکی از مهمترین مشخصات شارژ سریع هر دو گوشی، شارژ سریع 120 وات است که با باتری های 4500 میلی آمپر ساعتی همراه است که شیائومی می گوید در کمتر از 15 دقیقه شارژ کامل تلفن انجام می شود. همچنین هر دو گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلی متری هستند. هر دو گوشی دارای سه دوربین عقب هستند – پرو دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و نسخه معمولی دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. همراهان دیگر سنسور های اولتراواید 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی ماکرو هستند.

بنابراین ، با کاهش رتبه چیپست، چه چیزی Black Shark 4 را برای بازی عالی می کند؟ خوب، یک چیز مهم، دکمه محرک فیزیکی آن است که در بدنه گوشی قرار دارند، اما وقتی بخواهید بازی کنید ممکن است “بیرون بیاید”، که باعث می شود آنها بلند شوند و به دکمه های قابل فشار تبدیل شوند. این مطمئناً روشی جدید برای داشتن دکمه محرک فیزیکی در گوشی است. به نظر می رسد که این محرک ها برای کارهای دیگر نیز قابل استفاده هستند، زیرا در حین رویداد ارائه نشان داده شد که چگونه می توان از آنها برای دستیابی سریع به اطلاعات شخصی استفاده کرد. به غیر از چیپست ، به نظر می رسد تفاوت بزرگ بین بلک شارک 4 و 4 پرو در طراحی باشد – به نظر می رسد مدل های پرو دارای پرترن بزرگ “X” در پشت هستند، با LED هایی که روشن می شوند، در حالی که مدل های معمولی طراحی ساده و بدون LED را با همراه دارد.

قیمت Black Shark 4 برای نسخه ای با حافظه 128 گیگابایتی اما فقط 6 گیگابایت رم از 2،499 یوان (حدود 380 دلار) شروع می شود. همچنین قیمت مدل 8 گیگابایت رم 2999 یوان (460 دلار) و مدل 12/256 گیگابایت نیز 3299 یوان (510 دلار) است. بلک شارک 4 پرو همچنین با گزینه های پیکربندی 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 16/512 گیگابایت ارائه شده که به ترتیب 610 دلار، 690 دلار و 810 دلار قیمت خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *