موبایل و تبلت

آپدیت جدید ناتینگ فون 1 با چندین پیشرفت و پشتیبانی بهتر از ایرپادز

بنیانگذار Nothing، کارل پی، چند روز پیش سیستم عامل Nothing OS 1.5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای ناتینگ فون 1 منتشر کرد، اما هیچ چارچوب زمانی برای عرضه به‌روزرسانی پایدار را فاش نکرد. با این حال، Nothing به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی (Nothing OS 1.1.7) برای اولین گوشی هوشمند خود با برخی بهبودها، رفع اشکال‌ها و پشتیبانی بهتر از ایرپادز منتشر کرده است.

به‌روزرسانی جدید حدود 80 مگابایت حجم دارد و به کاربران Nothing Phone (1) امکان نمایش درصد باتری ایرپادهای اپل را می‌دهد. این یک ویژگی آزمایشی است که می‌توانید با رفتن به منوی Settings > Experimental features آن را فعال کنید. Nothing OS 1.1.7 همچنین روان بودن سیستم عامل و کیفیت صدا را هنگام ضبط ویدیو بهبود می بخشد.

علاوه بر این، سطح وصله امنیتی اندروید را در Nothing Phone (1) تا اکتبر/نوامبر 2022 افزایش می‌دهد. این تغییرات همچنین به رفع اشکال کلی و رفع مشکلی که باعث عدم پاسخگویی اعلان‌های واتس‌اپ در صفحه قفل گوشی هوشمند می‌شود، اشاره می‌کند. اگر هنوز به‌روزرسانی Nothing OS 1.1.7 را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به Settings > System > System updates در Nothing Phone (1) آن را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا