وان پلاس اولین ساعت هوشمند خود را با نام OnePlus Watch عرضه کرده است. این در دو نسخه وجود دارد – Classic و Cobalt Limited Edition. قیمت این ساعت در آمریکا 159 دلار خواهد بود. وان پلاس واچ در یک نسخه تک 46 میلی متری ارائه می شود. با این حال، شما دو رنگ برای انتخاب دارید – نقره ای مهتاب و سیاه نیمه شب. این طرح دارای یک صفحه ساعت گرد با دو دکمه در طرفین بوده که یکی از آنها دارای آرم OnePlus است.

OnePlus Watch با نام قابل پیش بینی دارای بدنه ای از جنس استنلس استیل براق و صفحه نمایش OLEDاینچی 1.39 با تراکم پیکسل 326ppi است. این ساعت در سایز تک 46 میلی متر عرضه می شود و از محافظ شیشه یاقوت کبود بهره می برد. برای نیازهای تمرینی OnePlus Watch پیگیری بیش از 110 فعالیت ورزشی از جمله شنا را ارائه می دهد. برای اطمینان بیشتر، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار 5ATM + IP68 وجود دارد. همچنین آرایه استاندارد ضربان قلب و ردیابی اشباع اکسیژن خون و همچنین نظارت بر خواب و استرس را دریافت می کنید.

از نظر اتصال ، وان پلاس واچ Wi-Fi، بلوتوث و GPS داخلی را ارائه می دهد. همچنین دارای حافظه رم 1 گیگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی (2 گیگابایت حافظه در دسترس کاربر) بوده، درحالیکه رابط کاربری RTOS اختصاصی سیستم عامل ساعت را اجرا می کند. شما قادر خواهید بود با اعلان ها ارتباط برقرار کنید، تماس های تلفنی بگیرید و پخش موسیقی خود را کنترل کنید.

ماندگاری باتری تبلیغ شده در وان پلاس واچ با استفاده عادی دو هفته است. به عنوان یک دستگاه وان پلاس، Warp Charge را نیز دریافت می کنید که نوید یک هفته استفاده را می دهد با 20 دقیقه افزایش هزینه. شارژینگ از طریق یک شارژر پین اختصاصی 2 پوگو انجام می شود. وان پلاس واچ در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه شده و با قیمت 159 دلار فروخته می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *