سامسونگ آخرین خانواده مانیتورهای خود شامل خانواده های S8 ، S7 و S6 را برای سال 2021 معرفی کرده است. همه این مانیتورها 1.07 میلیارد رنگ ارائه داده و از HDR10 به همراه زاویه دید 178 درجه پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، همه مانیتورها گواهینامه مراقبت از چشم هوشمند را از TUV Rheinland دریافت کرده اند و آنها اولین مانیتورهایی هستند که این کار را انجام می دهند.

مانیتورهای جدید می توانند روشنایی و دمای رنگ صفحه را به طور خودکار تنظیم کنند تا با شرایط نوری اتاق که در آن هستند، مطابقت داشته باشد و به احساس بصری راحت تر کمک کند. همچنین “محافظ چشم” ویژه ای وجود دارد که باعث کاهش انتشار نور آبی، به علاوه فناوری بدون لرزش، می شود. گردآوری مجموعه ویژگی ها فناوری Eco Saving Plus است که نوید کاهش مصرف برق با کاهش روشنایی در مناطق سیاه صفحه نمایش می دهد.

ابتدا با مدل های پیشرفته S8 شروع می کنیم، و در دو گزینه 27 و 32 اینچی ارائه شده که هر دو دارای رزولوشن 4K در نسبت ابعاد 16:9، همراه با پشتیبانی 99 درصد از طیف رنگی sRGB هستند. این خط شامل یک پورت USB Type-C با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه و سه پورت USB 3.0 است که به عنوان یک هاب USB عمل می کند. مدل دامنه S80UA همچنین از شارژ 90 وات از طریق پورت USB Type-C پشتیبانی می کند.خط S8 همچنین از قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش و پشتیبانی از شیب برخوردار است.

خانواده S7 در اندازه های 27 و 32 اینچ ارائه می شود، اما از نظر ویژگی، بسیار محدودتر است. هیچ پورت USB یا انواع دیگر اتصال را ارائه نمی دهد، و همچنین تنظیم ارتفاع ، محور ، پشتیبانی از چرخش را خنثی می کند، بنابراین فقط می تواند کج شود. با این وجود، از همان رزولوشن و پشتیبانی رنگ S8 برخوردار است. خانواده S6 نیز شامل اندازه های مختلفی نظیر 24، 27، 32 و 34 اینچ است. همه مانیتورها این خانواده پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync و رزولوشن QHD و امکان تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش را به همراه دارند.

S65UA متمایزترین مدل از این سری است که تنها یک صفحه نمایش منحنی 34 اینچ با انحنای 1000R و نسبت ابعاد 21:9 با وضوح کلی 3440 در 1440 پیکسل است. تمام آنها از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، از پورت USB Type-C بهره می‌برند و همچنین بیش از یک میلیارد رنگ را نشان می‌دهند. تقریباً همه این موارد در مورد S60UA نیز صدق می کند، با این وجود، این نمایشگر دارای پنل تخت 16:9 (2560×1440) است و 99 درصد رنگ sRGB را پوشش می دهد، به علاوه در اندازه های 24 ، 27 و 32 اینچی ارائه می شود. در حال حاضر کره‌ای‌ها اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصولات منتشر نکرده‌اند، با این حال انتظار می‌رود در هفته‌های آینده وارد بازار شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *