موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 11 برای گلکسی A80 و A40 منتشر شد

دستگاه های قدیمی سامسونگ به تازگی به روزرسانی های اندروید 11 را دریافت کرده اند. جدیدترین هایی که به این لیست پیوستند، گوشی های هوشمند گلکسی A40 و گلکشی A80 هستند. اولی One UI 3 دریافت کرده، در حالیکه دومی به روز رسانی One UI 3.1 را دریافت کرده است. گلکسی A80 میان رده 2019 با نسخه فریم ور A805FXXU5DUC7 در بخش هایی از اروپا ارسال شده است. اگر به یاد بیاورید، این دستگاه که با اندروید 9 پای عرضه شده است، قبلاً دو نسخه اندروید را به روز کرده و این باید سومین و آخرین باشد.

با این وجود، حداقل تا یک سال دیگر باید به روزرسانی های امنیتی را دریافت کند، با توجه به اینکه در لیست رسمی منتشر شده توسط سامسونگ است. به هر حال، آخرین به روزرسانی ویژگی های اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 و وصله امنیتی مارس 2021 را به همراه دارد. برخی از ویژگی های One UI 3.1 شامل UI اصلاح شده، اشتراک خصوصی، حذف داده های موقعیت مکانی GPS در تصاویر، ابزارک های قفل صفحه بیشتر و موارد دیگر است.

همانند گلکسی A80، گلکسی A40 نیز با وصله امنیتی مارس 2021 از به روزرسانی اندروید 11 (One UI 3.1) برخوردار است. نسخه فریم ور A405FNXXU3CUC2 را دریافت می کند و برای کاربران Vodafone آلمان در اروپا عرضه می شود. با این گفته، انتظار می رود مناطق دیگر در روزهای آینده آن را دریافت کنند. گلکسی A40 با اندروید 9 عرضه شد و از این رو، این می تواند آخرین به روزرسانی برای آن نیز باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا