موبایل و تبلت

معرفی وان پلاس Ace با تراشه دایمنسیتی 8100 مکس

وان پلاس امروز گوشی OnePlus Ace را در چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند ظاهری تازه داشته و از تراشه میان رده جدید مدیاتک دایمنسیتی استفاده می کند. بنابراین بیایید نگاهی به آنچه دستگاه جدید برای ما در نظر گرفته، بیاندازیم.

از نظر طراحی، این گوشی هوشمند کاملاً متمایز از دستگاه های قبلی وان پلاس است؛ این گوشی دارای طراحی الهام گرفته از خطوط مستقیم است و از یک قاب لبه صاف با گوشه های گرد بهره می برد. پنل پشتی دارای یک طرح رنگی دو رنگ با خطوط عمودی است که مانند یک آبشار تا انتها پایین می روند. جزیره دوربین دستگاه نیز ظاهری منحصر به فرد دارد و لبه سمت چپ بالای پنل پشتی را اشغال می کند تا دوربین سه گانه و فلاش LED را در خود جای دهد.

برای آسان‌تر و راحت‌تر کردن دستگاه در دست گرفتن، این برند یک قوس لبه ظریف در پشت با استفاده از «پردازش مرحله ۲.۵ بعدی» در نظر گرفته است. وان پلاس رسما فاش کرده که Ace دارای ضخامت 8.2 میلی متر و وزن 186 گرم است. در جلو، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس دارد که از نرخ رفرش 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و حتی نرخ نمونه برداری لمسی بازی 720 هرتز نیز پشتیبانی می کند. همچنین 100 درصد طیف رنگی DCI P3، پشتیبانی از HDR10+ و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می دهد.

مغز متفکر وان پلاس Ace تراشه جدید دایمنسیتی 8100 مکس است. سیستم روی چیپ جدید با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابات حافظه UFS 3.1 همراه است. همراه با گرافیک داخلی، وان پلاس یک تراشه گرافیکی مستقل نیز بر روی دستگاه تعبیه کرده تا نرخ فریم بازی را افزایش دهد. وان پلاس همچنین موتور تثبیت فریم بازی HyperBoost را برای کاهش افت فریم و لرزش در طول جلسات طولانی بازی ارائه کرده است. این دستگاه دارای گواهینامه‌های تست بازی در سطح جهنمی است که شامل تأییدیه‌های Tail Lab، لیگ حرفه‌ای بازی‌های موبایل League of Legends و لیگ حرفه‌ای Peace Elite (PUBG) می‌شود.

این دستگاه دارای سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 است و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع SuperVOOC 150 واتی استفاده می کند. گزینه‌های اتصال شامل 5G، دوگانه 4G LTE، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، GPS، NFC و یک درگاه USB Type-C برای شارژ و همگام‌سازی داده‌ها است. این دستگاه همچنین دارای یک حسگر اثرانگشت در نمایشگر برای امنیت و موتور خطی محور X و اتاق بخار با بزرگترین منطقه خنک کننده در تاریخ وان پلاس است.

برای عکسبرداری، وان پلاس Ace دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که سرلوحه آن یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 (با لرزشگیر اپتیکال، فیلمبرداری 4K، حالت شب و غیره) است. همراه با سنسور اصلی، این گوشی یک لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی را به همراه دارد. در قسمت جلویی، این گوشی هوشمند دارای لنز 16 مگاپیکسلی ایزوسل S5K3P9SP سامسونگ برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی خواهد بود.

وان پلاس Ace در دو رنگ – مشکی و رنگ آبی روشن در دسترس است. قیمت ها مدل مختلف این گوشی به شرح زیر است.

  • مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی: 387 دلار
  • مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 418 دلار
  • مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 465 دلار
  • مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 542 دلار

گیره پشت خنک کننده نقطه انجماد وان پلاس 18 وات با قیمت 199 یوان (31 دلار) به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا