وان پلاس روز گذشته از معرفی سه گوشی هوشمند جدید خبر داده است و دو گوشی دیگر در حال دریافت اولین به روزرسانی نرم افزاری خود هستند. ما در مورد وان پلاس 9 و 9 پرو صحبت می کنیم، که اکنون OxygenOS 11.2.1.1 را در قالب OTA دریافت می کنند.

از آنجا که این موارد هنوز به فروش نرسیده اند، فقط واحدهای بررسی در حال حاضر به روزرسانی را دریافت می کنند، اما این یک شرط مطمئن است که این بسته بیلد جدید هنگام باز کردن جعبه گوشی های براق و جدید خود، در انتظار خریداران اولیه است.

البته هنوز هم مبتنی بر اندروید 11 است و برای به دست آوردن آن با یک دانلود 345 مگابایتی روبرو هستید. همراه با بهینه سازی برای ثبات شارژ و نمایش رابط کاربر اعلان ها، و همچنین رفع مشکلات دیگر شناخته شده و به طور کلی ثبات بهتر سیستم، سازگاری با بلوتوث، و بهبود ثبات عملکردهای مخابراتی و عملکرد و پایداری انتقال Wi-Fi را به همراه دارد.

علاوه بر این ، روان بودن فیلمبرداری بهینه شده، عملکرد بهتر رنگ در حالت پرو و بهبودهای احتمالی نویز و مشکلات تعادل رنگ سفید در دوربین عقب، همچنین روشنایی شبانه و کنترل برجسته آن وجود دارد. در مجموع، به نظر می رسد نصب آن از لحظه دریافت وان پلاس 9 یا 9 پرو خوب است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *