جدیدترین نسخه پیش نمایش Windows 10 Insider Preview شامل آخرین دسته از فولدرهای باطراحی شده برای این پلتفرم است. مایکروسافت نمادهای جدیدی را برای مجموعه آفیس خود منتشر کرد که نشان دهنده حرکت آن به فضای ابری در سال 2019 است و از آن زمان تاکنون آیکون های به روز شده را برای اپلیکیشن های اصلی ویندوز 10 (مانند تقویم و نامه) منتشر کرده است.

آخرین دسته آیکون ها که بازطراحی شده، پوشه هایی بوده که در File Explorer پیدا می کنید که شامل Desktop, Documents, Downloads و Pictures می شود. مایکروسافت جهت سازگاری بیشتر در ویندوز 10 جهت پوشه ها را تغییر داد. در همین حال، هدف از طراحی های جدید این است که تشخیص آنها در یک نگاه ساده تر باشد – دیگر چند پوشه زرد رنگ برای انتخاب وجود ندارد. این غول فناوری همچنین آیکون های سطل آشغال و Local Disk را به روز کرده تا به جای کناره، رو به جلو باشند. مایکروسافت اعلام کرده است که به مرور زمان آیکون های جدید ویندوز 10 را برای ظاهر منسجم تر ارائه می دهد.

این شرکت همچنین تغییرات جدیدی را با آخرین بیلد پیش نمایش ارائه داده است. نام پوشه Windows Administrator Tools را در Start به Windows Tools تغییر نام داده و پشتیبانی از میانبرهای جدید را هنگام تغییر نام پرونده ها اضافه کرده است: CTRL + چپ/راست مکان نما را بین کلمات موجود در نام فایل حرکت می دهد، در حالی که CTRL + Delete و CTRL + Backspace می توانند کلمات را همزمان حذف کنند. نسخه جدید Preview ، که همچنین شامل لیست طولانی رفع اشکالات و مشکلات شناخته شده بوده که هم اکنون در Dev Dev در اختیار Windows Insiders قرار دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *