موبایل و تبلت

دوربین آنر مجیک 6 پرو در صدر امتیازات DxOMark قرار گرفت

اوپو فایند ایکس 7 اولترا و هواوی میت 60 پرو پلاس تا به امروز در رتبه‌بندی دوربین گوشی‌های هوشمند اولترا پریمیوم DxOMark رتبه اول را داشتند. با این حال با عرضه جهانی آنر مجیک 6 پرو، اکنون از هر دوی این تلفن‌ها پیشی گرفته و به عنوان بهترین تلفن دوربین DxOMark در بخش اولترا پریمیوم، قهرمان جدید حاکم شده است.

گوشی هوشمند آنر مجیک 6 پرو شامل سیستم دوربین پشتی زیر است:

  • اصلی: سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی، معادل 24 میلی متر، دیافراگم متغیر اتوماتیک f/1.4-f/2.0، لرزشگیر اپتیکال، AF
  • فوق عریض: سنسور 50 مگاپیکسلی 1/2.88 اینچی، لنز 13 میلی متری معادل دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار
  • تله فوتو: سنسور 1/1.4 اینچی 180 مگاپیکسلی، لنز 68 میلی‌متری معادل دیافراگم f/2.6، لرزشگیر اپتیکال، AF

طبق نتایج تست DxOMark، آنر مجیک 6 پرو در تمام تست‌ها به نتایج عالی دست یافته و به امتیاز کلی 158 می رسد. در بخش عکسبرداری، این دستگاه با هواوی میت 60 پرو پلاس برای امتیاز 160 گره خورده است. حتی در صحنه هایی با نور پس زمینه چالش برانگیز، می تواند رنگ های زیبا را بازتولید کند و در عین حال محدوده دینامیکی عالی را ارائه دهد. سیستم فوکوس خودکار دستگاه یکی از نکات مثبت اصلی است زیرا در همه شرایط سریع و دقیق می باشد.

مجیک 6 پرو در قابلیت های زوم خوش درخشید و استاندارد جدیدی را به ویژه با ویژگی های زوم فوق عریض و ویدیویی خود ایجاد کرد. نوردهی و رنگ های دوربین فوق عریض درجه یک بودند، و لنز تله فوتو موفق شد تصاویر دقیقی را از فاصله دور بگیرد، اگرچه برخی جزئیات کمی دور به نظر می رسید. ضبط ویدیو با HDR در Magic6 Pro مهارت های خود را در ارائه رنگ، با رنگ های دقیق و تعادل رنگ سفید در زیر نورهای مختلف نشان داد.

از نظر کنترل نوردهی، تثبیت‌کننده و قابلیت اطمینان فوکوس خودکار کاملاً با آیفون 15 پرو مکس مطابقت نداشت. با این حال، کیفیت رنگ آن چشمگیر بود، و تعادل خوبی بین بافت و کاهش نویز برقرار کرد، اگرچه با مشکلاتی در پایداری نوردهی و شفافیت در نور کم مواجه بود. برای اطلاعات عمیق تر در مورد سیستم دوربین، می توانید یک بررسی دقیق را در وب سایت DxOMark بیابید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا