شرکت ZTE از ساعت هوشمند جدیدی به نام ZTE Watch GT برای بازار چین معرفی کرد. ساعت گرد جدید این شرکت از یک صفحه نمایش منحنی AMOLED 2.5D گرد 1.19 اینچی بهره می برد. بدنه از آلیاژ آلومینیوم فوق العاده سبک ساخته شده که فقط 30 گرم وزن دارد و ZTE ادعا می کند تجربه پوشیدن راحت و سبک را فراهم می کند.

ZTE Watch GT حداکثر از 16 حالت ورزشی از جمله دویدن در فضای باز، دویدن در محیط داخلی، پیاده روی در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، شنا، یوگا، تمرینات قدرتی، بسکتبال، فوتبال و غیره پشتیبانی می کند. بنابراین بیشتر سناریوهای ورزشی/تمرینی شما توسط ساعت پوشش داده می شود.

جدا از ویژگی های معمول مانند پایش کالری، سرعت، مراحل و نظارت بر خواب، ZTE Watch GT همچنین دارای یک سیستم موقعیت یابی GPS چند حالته است. به لطف پشتیبانی از GPS، این شرکت ویژگی گرمایی ویژه ای را در حالت فوتبال ساعت جدید خود اضافه کرده که در آن ساعت موقعیت های بازی شما را ردیابی می کند و یک نقشه حرارتی از مناطقی که در ورزشگاه مشغول بوده اید را نشان می دهد. این می تواند یک ویژگی واقعا خوب برای درک گیم پلی شما و بهبود آن با گذشت زمان باشد. این ساعت از نظارت 24 ساعته ضربان قلب به همراه هشدارهای غیر طبیعی ضربان قلب پشتیبانی می کند. همچنین با یک سنسور نظارت بر اکسیژن خون ارائه می شود.

ZTE Watch GT دارای گواهی ضد آب 5ATM است، بنابراین می توانید آن را هنگام شنا نیز بپوشید. این ساعت همچنین می تواند اعلان هایی مانند تماس های ورودی، پیام کوتاه، وی چت را در زمان واقعی نشان دهد. سایر ویژگی های استاندارد مانند ثبت عکس از راه دور، کنترل موسیقی و بالا بردن صفحه مچ دست برای بیدار کردن است. ZTE در استفاده عادی حداکثر 15 روز و در حالت ماندگاری طولانی باتری تا 23 روز ادعا می کند. ZTE Watch GT با قیمت 599 یوان (91 دلار) به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *