گجت و پوشیدنی

هواوی بند 6 با نمایشگر AMOLED معرفی شد

بعد از کمی مکث از زمان معرفی هواوی بند 4 در سال 2019، هواوی اکنون با یک به روزرسانی آماده است. این شرکت شماره 5 را رد می کند و مستقیماً به 6 می رسد. هواوی به طور رسمی از دستبند هوشمند هواوی بند 6 رونمایی کرد. هواوی بند دارای نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 195 در 368 پیکسل بوده که یک گام به جلو نسبت به نسل قبلی با نمایشگر 0.96 اینچ LCD است. هواوی نوید بسیاری از واچ فیس هایی را می دهد که از طریق برنامه Watch Face Store در دسترس است. در طراحی جدید نیز از حاشیه های بسیار باریک و نسبت صفحه به بدنه 64 درصد بهره گرفته شده است. اگرچه، برخلاف شیائومی، هواوی هنوز به جای شکل قرص، به دنبال فاکتور مستطیل شکل سنتی تر است.

هواوی بند 6 فقط 18 گرم وزن داشته و ابعاد بدنه آن 43 در 25.4 در 10.99 میلیمتر است. همچنین دارای یک دکمه جانبی برای ناوبری و مقاومت در برابر آب 5ATM است. عمر باتری حداکثر تا دو هفته استفاده منظم یا 10 روز استفاده سنگین است و شارژ آن از طریق شارژر مغناطیسی انجام می شود. هواوی ادعا کرده است با 5 دقیقه شارژ بند 6 می‌توان تا دو روز با آن کار کرد. 

هواوی بند 6 می‌تواند در طول 24 ساعت ضربان قلب کاربر را زیر نظر داشته باشد. این محصول به حسگر خواب مجهز شده است و می‌تواند متوجه سطح اضطراب کاربر بشود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به حسگر سطح اکسیژن خون اشاره کنیم. هواوی برای جدیدترین مچ‌بند ورزشی خود 96 حالت ورزشی در نظر گرفته است.

البته یک سری از ویژگی‌های این محصول از جمله حسگر زمان عادت ماهانه و کنترل موسیقی در iOS فعالی نیست. این مچ‌بند می‌تواند پیام‌‌های کوتاه را نشان دهد، از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند، اعلان مخصوص برای نمایش تماس‌های دریافتی دارد و حتی می‌تواند به‌عنوان کنترل از راه دور برای دوربین اصلی گوشی عمل کند. البته برای استفاده از این ویژگی باید دستگاهی داشته باشید که از EMUI 8.1 یا بالاتر استفاده کند. برخورداری از بلوتوث ۵ و Bluetooth Low Energy از دیگر ویژگی‌های هواوی بند ۶ است.

واوی بند 6 در کشور مالزی معرفی شده و عرضه‌ جهانی آن از 4 آوریل یعنی 15 فروردین آغاز خواهد شد. قیمت این مچ بند هوشمند 53 دلار تعیین شده است و قرار است که کاربران بتوانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی خریداری کنند. ضمناً باید اشاره کنیم که نسخه‌ جهانی این مچ بند هوشمند در سه رنگ مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد و فاقد قابلیت NFC خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا