گوناگون

اعلام زمان برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد 2021

مایکروسافت رسما از برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال جاری موسوم به بیلد 2021 در تاریخ 25 مه (4 خرداد) خبر داد. رویدادی که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تا 27 مه به طول خواهد انجامید. اگرچه هنوز مایکروسافت صفحه رسمی‌وب‌سایت Build خود را بروزرسانی نکرده، اما در صفحه رویدادهای این شرکت، روزهای 25 تا 27 ماه مه به عنوان زمان برگزاری رویداد توسعه دهندگان این شرکت یاد شده است.

به گفته‌ مایکروسافت، این رویداد مکانی برای توسعه‌دهندگان، معماران، استارتاپ‌ها، دانش‌آموزان، برنامه‌نویسان و افرادی خواهد بود که به‌دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات هستند تا مسیرهای جدیدی برای خلق نوآوری‌های آینده به وجود بیاورند. ردموندی‌ها همه ساله در خلال رویداد بیلد اطلاعاتی جدید را درباره آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری و نحوه کدگذاری اپلیکیش‌ها و سرویس‌های جدید برای ویندوز، ایکس باکس، Azure و مایکروسافت 365 ارائه می‌دهند. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص نحوه ثبت‌نام برای عموم و یا توسعه دهندگان منتشر نشده است.

اگر خاطرتان باشد مایکروسافت در سال گذشته از ابزاری به نام Project Reunion پرده برداشت که ویژی مایکروسافت تیمز بود. همچنین اپلیکیشن Lists نیز به همراه چند آپدیت برای مرورگر مایکروسافت اج برای علاقه‌مندان معرفی و عرضه شد. زمان برگزاری این رویداد در حالی اعلام شد که همچنان روند شیوع کرونا در آمریکا بالا است و تا این لحظه 30 درصد از جمعیت این کشور واکسینه شده‌اند. البته مرکز کنترل و پیشگیری بیماری این کشور اعلام کرده که مردم بهتر است در تجمعات بزرگ شرکت نکنند و این موضوع شامل افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند هم می‌شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا