موبایل و تبلت

شیائومی از کتابخوان الکترونیکی کوچک InkPalm 5 رونمایی کرد

شرکت InkPalm Technology زیر مجموعه شیائومی کتاخوان الکترونیکی کوچک جدید خود را با نام InkPalm 5 عرضه کرده است. این محصول در حال حاضر در پلتفرم Youpin برای فروش است و 599 یوان (91 دلار پوند) قیمت دارد. InkPalm 5 e-Reader دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل و تراکم پیکسل 284ppi است. وزن دستگاه فقط 115 گرم و ضخامت آن 6.9 میلی متر است. حمل آن بسیار راحت است و به راحتی در جیب شما جای می گیرد.

به علاوه، این دستگاه جدید از یک پوشش شیشه ای با انتقال زیاد استفاده می کند، که حساسیت هنگام لمس صفحه را بسیار بهبود می بخشد. نشان تجاری در پایین صفحه کلید لمسی است که از کارهای سفارشی پشتیبانی می کند. همچنین از تنظیم نور خواندن دو رنگ 24 درجه ای درجه حرارت، که اساساً فقط در کتابخوان های الکترونیکی پرچمدار موجود بوده، پشتیبانی می کند. قاب پشتی نیز لمس محور بوده و در دو گزینه رنگی – خاکستری و سبز موجود است.

از نظر عملکرد، InkPalm 5 از پردازنده چهار هسته ای همراه با 1 گیگابایت رم استفاده می کند و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز در آن وجود دارد. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 1400 میلی آمپر ساعتی تامین شده که باید مدت طولانی دوام بیاورد چراکه مصرف انرژی کمتری دارد. از نظر نرم افزاری، این دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 کار می کند و با پنج کتابفروشی مهم Jingdong Reading ،Variety Reading ،WeChat Reading ،Kindle Reading و Ready Handy یکپارچه می شود. این دستگاه همچنین از نصب برنامه های شخص ثالث و همچنین وارد کردن کتاب های الکترونیکی پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا