فناوری

ال جی به فعالیت تجارت در بخش موبایل پایان می دهد

امروز، ال جی به طور رسمی تأیید کرد که بخش تجارت تلفن همراه خود را تعطیل می کند. این تصمیم تعجب آور نبود، زیرا گزارش های متعددی در گذشته ادعا می کرد که این شرکت کره جنوبی از تجارت موبایل منصرف خواهد شد. این اطلاعیه پس از تصویب “تصمیم استراتژیک” از سوی هیئت مدیره آن اعلام شده است.

ال جی در بیانیه رسمی خود گفت دور شدن از تجارت تلفن همراه، باعث متمرکز شدن بیشتر این شرکت در سایر زمینه ها نظیر وسایل نقلیه الکترونیکی، دستگاه های متصل، خانه های هوشمند، رباتیک، هوش مصنوعی و سایر پلتفرم ها و سرویس ها می شود. اگرچه گوشی های جدیدی تولید نخواهد شد، اما برای مدت زمان مشخصی پشتیبانی و به روزرسانی نرم افزاری به مشتریان موجود ارائه می شود که بسته به منطقه متفاوت خواهد بود. برای یادآوری، ال جی آلمان ماه گذشته تأیید کرد که به روزرسانی سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی هایی مانندLG Velvet 4G ،LG Velvet 5G ،LG G8X ،LG G8S ، LG Wing ،LG K52 و LG K42 منتشر خواهد کرد.

به گفته شرکت، فروش گوشی های هوشمند موجود نیز همچنان ادامه خواهد داشت، اما این شرکت انتظار دارد تا 31 ژوئیه تجارت موبایل را به طور کامل خاتمه دهد. تا آن زمان، این شرکت با تامین کنندگان و شرکای تجاری برای تعطیلی بخش تلفن همراه همکاری خواهد کرد. این شرکت کره ای از تخصص موبایل و فناوری های مرتبط با تلفن همراه خود مانند 6G در سایر مشاغل، محصولات موجود و آینده استفاده خواهد کرد.

ال جی G5، که به عنوان اولین گوشی هوشمند ماژولار خود در سال 2016 وارد شد و LG Wing سال گذشته با صفحه نمایش قابل چرخش، جزئی از گوشی های جاه طلبانه ای هستند که این برند برای خود به یادگار گذاشته است. انتظار می رفت این شرکت LG Rollable را به عنوان اولین گوشی جهان با صفحه نمایش قابل رول به بازار عرضه کند، اما به نظر می رسد احتمال عرضه آن وجود ندارد.

منبع
gizmochinaLG Newsroom
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا