موبایل و تبلت

گسترش قابلیت Driving Mode گوگل اسیستنت به سایر کشورها

چند کشور دیگر ممکن است به زودی به عنوان کشورهایی که Driving Mode گوگل اسیستنت کار می کند به این مجموعه بپیوندند. ویژگی Driving Mode در سال 2020 در آمریکا راه اندازی شد، و اکنون به نظر می رسد که از قبل در انگلستان عملیاتی شده، در حالی که چندین مورد دیگر برای عرضه به صف شده اند.

پیش از این، صفحه پشتیبانی رسمی حالت رانندگی نشان می داد که این ویژگی فقط به زبان انگلیسی در آمریکا موجود است. ولی به گزارش اندروید پلیس، یک کاربران پیکسل 5 در انگلیس از فعال شدن Driving Mode در این کشور خبر داده است. Google Assistant Driving Mode قابلیتی است که به کاربرانی که روی وسیله نقلیه هستند، کمک می کند تا با گوش دادن به اعلان های صوتی در گوشی هوشمند سازگار با اندروید خود، برقراری یا دریافت تماس و همچنین ارسال پیام با استفاده از صدای خود انجام دهند.

این ویژگی جایگزینی برای حالت خودکار است که قبلاً در گوشی های هوشمند اندرویدی وجود داشت. این حالت رانندگی برای اطمینان از ایمنی هنگام رانندگی ساخته شده است، زیرا کاربر می تواند بسیاری از فعالیت ها را فقط از طریق پیام صوتی انجام دهد. این ویژگی در گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید 9.0 یا بالاتر همراه با حداقل 4.0 گیگابایت رم سازگار است. متأسفانه، ویژگی حالت رانندگی در حالت افقی کار نخواهد کرد. بنابراین، کاربر باید قبل از فعال کردن حالت دستیاری Google Assistant اطمینان حاصل کند که گوشی هوشمند وی در حالت عمودی قرار دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا