مایکروسافت امروز اعلام کرد که پشتیبانی از Microsoft Defender for Endpoint (که قبلاً با نام Microsoft Defender Advanced Threat Protection شناخته می شد) به ویندوز 10 متبنی بر ARM گسترش داده و این ویژگی اکنون به طور کلی در همه این دستگاه ها در دسترس است. Microsoft Defender for Endpoint (MDE) یک راه حل امنیتی Endpoint سازمانی مبتنی بر فضای ابری است که توسط مایکروسافت برای حفاظت و امنیت دستگاه های Endpoint در شبکه سازمانی ارائه شده است.

مایکروسافت معتقد است که تغییر به سمت دستگاه های ARM ضروری است، زیرا کارآیی ذاتی معماری ARM امکان ایجاد فاکتورهای مخلتف دستگاه را فراهم می کند و افراد را قادر می سازد تا به تدریج با محیط کار ترکیبی جدیدی سازگار شوند. البته مایکروسافت احساس می کند که امنیت چنین دستگاه هایی باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

از نظر قابلیت استفاده، مایکروسافت می گوید که MDE برای دستگاه های ARM دارای همان طرح دقیق و ویژگی های رایانه های x86 سنتی است، به این معنی که به پورتال Microsoft Defender Security Center و موارد دیگر، قابل دسترسی است. پشتیبانی از پردازنده دستگاه نیز موجود است. اگر می خواهید Microsoft Defender for Endpoint امتحان کنید، همیشه می توانید این کار را با مراجعه به این صفحه در سایت رسمی شرکت انجام دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *